فشارسنج بازویی بیورر مدل BM 40


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج بازویی بیورر مدل BM 40

فشار خون بالا که به آن فشار خون شریانی هم گفته می‌شود امروزه یکی از مهم‌ترین خطرات سلامتی است در بسیاری از موارد بیماری فشار خون به صورت تصادفی کشف می‌شود زیرا این بیماری پیش از شروع ،علائم هشدار دهنده زیادی ندارد. افراد مبتلا به فشار خون ممکن است سال‌ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی ادامه دهند بنابراین برای پیشگیری از صدمات غیرقابل جبران کنترل مرتب فشار خون اهمیت دارد. در زمینه دستگاههای فشارسنج چه دستگاه‌های فشارسنج مچی و بازويی با کاربرد آسان و یا عمل مدرن بلوتوث گزینه های متنوعی برای مراقبت از سلامت در اختیار شما قرار دارد. دستگاه های فشارسنج بازویی بیشتر مناسب افراد مسن‌تر، سیگاری یا مبتلا به دیابت است. شريان هاي مچ افراد مسن یا کسانی که دچار بعضی از بیماری‌ها هستند اغلب تنگ می‌شود که سبب می‌شود اندازه گیری فشار خون از آنها دقت کافی نداشته باشد دستگاه فشارسنج بازویی فشار خون شما را درست در سطح قلب اندازه می‌گیرند بنابراین دقت اندازه گیری آن بالا است.

 فشارسنج بازویی بیوررمدل  BM40 با طراحی‌خاص خود و صفحه نمایش ال سی دی بزرگ و خوانا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. روی این صفحه نمایش فشارسنج BM40 می‌توانید اطلاعاتی همچون فشار سیستولیک، فشار دیاستولیک، تعداد ضربان قلب، علامت نبض، زمان و تاریخ اندازه‌گیری، نشانگر تعویض باتری و حافظه را مشاهده نمایید. همچنین این فشارسنج از دو جایگاه حافظه برخوردار بوده که برای هر کاربر ۶۰ نتیجه را ذخیره می‌کند و دارای سیستم خاموشی خودکار می باشد.  منبع تغذیه فشار سنج BM40  باتری و برق شهر( آداپتور) می باشدکه در صورت اتمام شارژ باتری‌ها نشانگر تعویض باتری بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود در این صورت بایستی باتری‌ها جایگزین شوند. در صورت اتصال به آدپتور باتری‌ها باید خارج شوند. این بازوبند مناسب دور بازوی 24 تا 36 سانتی متر است.

ویژگی های فشار سنج بازویی بیورر مدل BM40:

 - نوع عملکرد : دیجیتالی

 - تعداد کاربر : ۲ نفر

 - مناسب دور بازو : ۲۲ تا ۳۰ سانتی متر

 - نوع صفحه نمایش:ال سی دی

 - حافظه ذخیره نتایج

 - میزان حافظه : ۲*۶۰

 - قابلیت تشخیص آریتمی

 - قابلیت نمایش پیغام هشدار اشتباه در اندازه گیری

 - نشانگر تاریخ و ساعت

 - میانگین فشار خون صبح و عصر در ۷ روز گذشته

 - ذخیره مقادیر اندازه گیری شده

 - امکان تهیه و استفاده از آداپتر

 - دارای نشان رده بندی WHO

 - قابلیت خاموشی خودکار

 - کاربرد خانگی و بیمارستانی

دیجی نبض ارائه کننده انواع فشارسنج های بازویی و مچی و عقربه ای با ضمانت نامه در حوزه‌های گوناگون است و تمامی برند‌های معتبرفشارسنج ها را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن