اتو مو بیورر مدل HSE30


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی اتو مو بیورر مدل HSE30

موهای زیبا همیشه باعث داشتن چهره ای جذابتر و دلرباتر برای شما خواهد شد. یکی از بهترین وسیله های زیبایی و همچنین آرایشی که امروزه تقریبا طیف گسترده از مردم کشورمان نیز از آن استفاده می کنند، اتو مو می باشد. شما با خرید یک اتو موی مناسب می توانید انواع و اقسام حالت های ممکنه را به موهایتان دهید و علاوه بر صاف کردن موهایتان، از آن برای فر کردن و سایر موارد دیگر نیز استفاده نمایید. امروزه دنیای محصولات آرایشی مو بسیار گسترده شده است. تنها کافی است یک عدد اتو مو بخرید تا هر زمان که دلتان خواست در سریع‌ترین و کم‌ترین زمان ممکن، صاحب صاف‌ترین موهای دنیا شوید.

انواع اتو مو:

بر اساس جنس صفحه، اتو موهای مختلف در دسته‌های متفاوتی جای می‌گیرند:

اتو موی سرامیکی: این نوع اتو مو نسبت به دو نوع دیگر ارزان‌تر است و برای انواع مختلف مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اتو موهای سرامیکی توزیع گرمای یکنواختی دارند و برای مصارف روزانه و موهای نسبتا آسیب دیده قابل اطمینان تر هستند.

اتو موی تیتانیومی: این نوع اتو مو بیشتر برای حرفه‌ای‌ها و مصارف آرایشگاهی مناسب است. اتو موی تیتانیومی نسبت به اتو موهای سرامیکی زودتر داغ می‌شود و دوام بیشتری هم دارد. اتو موهای تیتانیومی با فناوری تولید یون‌های منفی، باعث حفظ رطوبت مو و افزایش درخشندگی موها و جلوگیری از وز شدگی می‌شوند. لازم به ذکر است که اتو موهای تیتانیومی مناسب موهای پر پشت و ضخیم هستند؛ زیرا موها را از سمت خارج به داخل حرارت می‌دهد.

اتو موی تورمالینی: تورمالین یا کهربا نوعی سنگ نیمه قیمتی است که در ساخت اتوهای مو کاربرد دارد. روکش تورمالینی صفحات سرامیکی به محض تماس با موها باعث بسته شدن فولیکول‌های مو و درنتیجه کاهش احتمال آسیب دیدن موهای ضعیف بر اثر اتوکشی‌های مکرر می‌شود. ضمنا سطح اتوهای مو تورمالینی به ‌قدری صاف و صیقلی است که نسبت به سایر انواع اتوها فشار و کشش بسیار کمتری به موها وارد می‌کنند و درکل برای موهای آسیب‌دیده مناسب‌اند.

اتو موی بیورر HSE30 اتویی با صفحات سرامیکی است که حرارت را به طور یکنواخت در تمامی نقاط صفحه منتقل می‌کند. ویژگی مثبت استفاده‌ی سرامیک در اتو مو، در دو عامل عایق الکتریسیته بودن و مقاومت داشتن در برابر گرما خلاصه می‌شود. هر چه میزان انتقال الکتریسیته کاهش یابد، خطر استفاده از اتو مو نیز پایین می‌آید همچنین سرامیک به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، دیرتر فرسوده می‌شود و در نتیجه عمر بالاتری دارد. بیشینه دمای بالای 220 درجه سانتی‌گراد موجب سریع‌تر خشک شدن موها می‌شود. HSE30 با صفحات باریک برای موهای کوتاه مناسب است. همچنین اگر می‌خواهید به موهای خود حالت بدهید ، با استفاده از صفحات باریک اتو مو این کار به راحتی امکان پذیر است. سیستم خاموشی خودکار موجب خاموش شدن اتو مو پس از 60 دقیقه می‌شود که همین عامل مصرف انرژی را کاهش داده و به ایمنی استفاده از دستگاه می‌افزاید. از دیگر ویژگی‌های اتومو HSE30 می‌توان به قابلیت تنظیم دما در 6 درجه‌ی مختلف اشاره کرد. با استفاده از این سیستم می‌توان دماهای مختلفی را برای صاف کردن موهای خشک، مرطوب، حالت‌دار و فر در نظر گرفت. در پایان می‌توان گفت، این ابزار آرایش مو برای افرادی مناسب است که نیازمند اتو مو با قابلیت‌های حرفه‌ای هستند.

ویژگی‌ها:

دارای قفل صفحه

دارای چراغ LED برای نمایش میزان درجه حرارت

پوشش سرامیکی

دارای بلورهای تورمالین برای صاف و درخشان کردن مو

قابلیت تنظیم دما

گرم شدن سریع دستگاه

خاموشی خودکار ایمنی دستگاه

دارای حلقه آویز

- سیم گردان ۳۶۰ درجه

- توان دستگاه : ۴۰وات

- به همراه دفترچه راهنمای فارسی،انگلیسی و آلمانی

 

 

نمایش بیشتر بستن