استپر جی کی اکسر Fitlux 6000


2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی استپر جی کی اکسر Fitlux 6000

یکی از وسایل ورزشی که در راستای انجام تمرینات هوازی می تواند بسیار مفید و موثر واقع شود دستگاه استپر ورزشی است که بیشتر با هدف تقویت عضلات پاها و رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. در این دستگاه هوازی دو پدال و دستگیره هایی ثابت برای حفظ تعادل ورزشکار تعبیه شده است و پدال ها در جهت بالا و پائین به حرکت درآمده و به نوعی شبیه سازی کوهنوردی و پله نوردی هستند.

استپر جی کی اکسر Fitlux 6000 ساخت تایوان می باشد. این دستگاه از طریق مگنت قابلیت تنظیم تا 16مرحله به صورت اتوماتیک را دارد که می توانید سختی و آسانی مقاومت دستگاه را آزادانه انتخاب کنید. این دستگاه مانیتوری جهت نمایش زمان و کالری سوزانده شده و تعداد ضربان قلب دارد. این وسیله برای کاهش وزن، کاهش کلسترول، پیشگیری از آرتروز، تقویت مفاصل بسیار مفید است. این دستگاه می تواند باعث تقویت عضلات باسن، ران، جلو ساق پا و افزایش استقامت بدن شود.
ابعاد این دستگاه 100*98*176سانتی متر است که می تواند تا 150 کیلوگرم را تحمل کند.این استپر دسته هایی برای حفظ تعادل دارد و از زمین خوردن شما جلوگیری می کند. این دستگاه قابلیت پخش موسیقی از طریق کابل AUX دارد که می توانید از طریق آن به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. استپر Fitlux 6000 دارای 1 برنامه دستی، 17 برنامه حافظه، 3 برنامه HRC(نرخ ضربان قلب)، یک برنامه THR(آستانه ضربان قلب) و 1 برنامه چربی سوزی می باشد که با کمک و انتخاب یکی از این برنامه ها می توانید در سریعترین زمان ورزش خود را شروع کنید. این دستگاه با کاربرد آسانی که دارد، احتیاج به آموزش یا شرایطی خاص ندارد.

ویژگی‌ها:

-  دارای تحمل وزن 150 کیلوگرم

- دارای 1 برنامه دستی، 17 برنامه حافظه، 3 برنامه HRC(نرخ ضربان قلب)، یک برنامه THR(آستانه ضربان قلب) و 1 برنامه چربی سوزی

- نمایشگر LCD نشان دهنده کالری، زمان، ضربان قلب 

- دارای پدال بزرگ ضد لغزش- دارای فلایویل
- فلایویل مگنتی برقی
- درجه تنظیم قدرت پدال بصورت برقی 16
Level
- قابلیت پخش موزیک از طریق AUX
- دارای چرخ برای جابجایی آسان
- طراحی زیبا برای استفاده در منزل

استپر جی کی اکسر JKexer Fitlux-6000، بهترین دستگاه ورزشی شبیه ساز کوهنوردی مناسب برای لاغری و تناسب اندام می باشد.

 

قابل ذکر است که:

استپر جی کی اکسر Fitlux 6000 نو، ویترین فروشگاهی و فاقد کارتن می باشد.

 

 

نمایش بیشتر بستن