بالش طبی مدی فوم مدل hard wave-L


3 سال وارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

1,150,000 تومان
0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی بالش طبی مدی فوم مدل hard wave-L

اگر شما صبح‌ها با گردن درد شدیدی از خواب بیدار می‌شوید و این اتفاق کیفیت خواب شما را بر هم زده است، استفاده از بالش‌های طبی را توصیه می‌کنیم. بالش‌های طبی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که فرم بدنی شما در خواب، در بهترین حالت ممکن قرار گرفته باشد. بنا‌بر این شما مدتی پس از استفاده از آن‌ها می‌توانید به مقابله با انواع مشکلاتی چون سر‌درد، گردن‌درد، احساس ناراحتی در بازو‌ها و شانه‌ها بروید.

بالش طبی مدی فوم Medifoam ساخته شده از نسل سوم مموری فوم آلمانی و همچنین 2 لایه پارچه 100 درصد کتان ضد حساسیت بالاترین کیفیت بالش طبی مموری فوم را با 3 سال ضمانت عرضه می کند تا بالاترین کیفیت خواب را برای شما به ارمغان بیاورد. مموری فوم اولین بار درسال 1966 توسط مرکز تحقیقات ناسا با توجه به ساختار باز سلولی و برگشت پذیری آرام آن در جهت رفع مشکلات فضانوردان در سفرهای فضایی به منظور تقسیم فشارهای وارده بر بدن ابداع و مورد استفاده قرار گرفت.

 بد خوابی عوارضی همچون بداخلاقی، چاقی و سردرد، ناخشنودی و افسردگی و مشکلات بینایی، افزایش بیماری قلبی و ابتلا به دیابت و سرطان را به همراه دارد. با استفاده از بالش طبی مدی فوم به راحتی از سلامت خود محافظت نمایید. بالش طبی مدی فوم برای افرادی که از عارضه های گردن و ستون فقرات در ناحیه فوقانی رنج می برند مناسب می باشد. در هنگام استفاده از این بالش سر و گردن با ستون فقرات در یک راستا قرار گرفته و فشارکمتری به این نواحی وارد می شود ضمن آنکه از دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز پیشگیری می نماید. بالش های مموری فوم چند سالی است که رواج پیدا کرده و به عنوان بالش طبی از سوی پزشکان توصیه می شود. اساس کار این بالش ها به خاصیت شکل گیری حالت سر بر میگردد. با حالت گیری این ناحیه فشار وزن سر، روی بالش پخش می شود و وسط اکثر بالش های مموری گودتر است که باعث می شود سر به راحتی قرار گیرد و زیر ناحیه گردن پر بشود این موضوع ایجاد حالت استاندارد را در پی دارد.

از دیگر ویژگی های بالش مموری فوم میتوان به تسهیل در گردش خون، تسهیل در تنفس و بازگشت اسید معده به مری که باعث جلوگیری از زخم معده می گردد اشاره کرد. ممکن است در ابتدا به استفاده از این بالش ها عادت نداشته باشید اما بعد از مدتی متوجه تغییر مثبت آن خواهید شد.

 

ویژگی‌ها:

 - طراحی ارگونومیک متناسب با انحنای طبیعی بدن

 - قابلیت گردش هوا

 - کاهش دردهای عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه و آرتروز

 - قرار گرفتن سر و گردن با ستون فقرات در یک راستا

 - قابلیت شستشوی روکش

 - ضد حساسیت و باکتری

- ابعاد: 14 × 30 × 50 سانتی‌متر

- جنس: فوم سخت

- سایز: L

 

 

در سایت دیجی نبض می‌توانید انواع مدل‌های بالش طبی را مشاهده کرده و سپس آن‌ها را با‌یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین خرید ممکن را بر اساس نیاز‌های خود داشته باشید.  

نمایش بیشتر بستن