بالش L شکل دی روحه


بدون گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی بالش L شکل دی روحه

 اکثر بارداران استفاده از بالش بارداری را از حدود هفته ۱۵ بارداری و یا از زمانی که دچار مشکلات خواب می شوند شروع می کنند. در حالی که اکثر متخصین توصیه می کنند از زمانی که متوجه بارداری خود شدید استفاده از این بالش را شروع کنید. استفاده به موقع از بالش بارداری باعث می شود بدنتان با شرایط جدید زودتر انطباق پیدا کند و در ماه های پایانی بارداری خواب راحتری داشته باشید. سعی کنید بهترین شیوه استفاده از بالش خود را با آزمون و خطا پیدا کنید. هرگز به یک شیوه خاص بسنده نکنید. بهترین روش استفاده برای افراد مختلف، متفاوت است. مناسب ترین روش استفاده از بالش بارداری برای هر فرد، روشی است که در آن کمترین میزان فشار یا درد به اندام ها وارد شودبه طور کلی ۴ ناحیه گردن، شکم، کمر و مفاصل ران اندام هایی است که یک بالش بارداری مناسب از آن ها حفاظت می کند. در نتیجه به منظور برخورداری کامل از مزایای چنین بالشی بهتر است از بالش های بلند و یک سره استفاده کنید. بالش هایی که از ناحیه گردن تا مفاصل ران و زانو را پوشش دهند. همچنین توصیه می گردد برای حفاظت بیشتر از مفاصل ران و زانو بالش را در بین دو پای خود قرار دهید. البته اگر تنها در یک ناحیه خاص و یا یک عضو احساس فشار می کنید، می توانید از بالش های موضعی نیز استفاده کنیدکیفیت بالش بارداری، قابلیت ارتجاعی مواد داخل آن و همچنین قابل شستشو بودن رویه آن از سایر مواردی است که در هنگام خرید یک بالش بارداری مناسب باید مد نظر قرار دهید.

دوران بارداری ماه های بسیار مهمی در زندگی مادر و نوزاد آینده است. کمر دردها و خستگی های ناشی از تغییر شکل بدن، مادر را کلافه می کند و عوارض آن تا بعد از زایمان، بر بدن مادر می ماند، حال آن که، داشتن خواب راحت به رشد جنین و سلامت مادر کمک می کند و دوران بارداری را شیرین تر و دوست داشتنی تر می کند. دی‌ روحه (Die Ruhe) با بالش های بارداری متنوع، بیش از ده سال است که تلاش می کند آرامش و خواب راحت را به مادران باردار هدیه دهد. این بالش ال شکل دی روحه یک بالش بزرگ است که از سر تا پا را حمایت می کند و مادر باردار را در بهترین وضعیت خواب قرار می دهد و فشار شکم به ستون مهره ها را کاهش می دهد. در آغوش گرفتن بالش از تغییر فرم شانه‌ ها جلوگیری کرده و خستگی شانه‌ ها و گردن را کم می کند. قرار گرفتن بالش در بین زانوها، لگن را در موقعیت مناسبی قرار می دهد و بهترین وضعیت گردش خون، بین قلب، کلیه ها و رحم را فراهم می کند. این بالش کم حجم است و به کسانی که می خواهند در سفر از آن استفاده کنند، توصیه می شود. روکش بالش از پارچه ای با الیاف طبیعی تهیه شده که در تماس با بدن مادر و نوزاد ایجاد تعرق یا حساسیت نکند و قابل جدا شدن و شستشو است و اتصال روکش زیپ است. این بالش با یک اتصال دکمه، تبدیل به بالش شیردهی می شود و می تواند بعد از زایمان، در دوران شیردهی و یا برای کمک به نشستن نوزاد استفاده شود. این بالش به غیر از خانم های باردار، برای هر کسی که به دلیل کمر درد یا دردهای دیگر، از خواب راحت محروم است، توصیه می شود.

 

 ویژگی ها:

 - دارای دو لایه کاور زیپ دار جهت شستشو

 - پر شده از الیاف بسیار نرم

 - محافظت از شکم و زانو در دوران بارداری

 - دارای طراحی ارگونومیک و طبی برای قرار گیری صحیح شکم ،پاها و گردن برای داشتن خوابی راحت مخصوص زنان باردار

- ابعاد: 30×150×10 سانتی متر

- وزن: 1400 گرم

- الیاف داخلی: پلی استر

- جنس: پارچه

- قابل شستشو در ماشین لباسشویی

 مزیت استفاده از بالش بارداری L شکل:

 - خوابي آرام و دلچسب خواهيد داشت.

 - به هر طرف كه بخواهيد مي توانيد بخوابيد.

 - احساس آرامش و امنيت خواهيد كرد.

 - اين بالش بسيار نرم است و سرتان را درد نخواهد آورد.

 - زانوهايتان در اثر برخورد با يكديگر درد نخواهند گرفت.

 - آرنجتان به جايي نرم تكيه داده مي شود.

 - وقتي بالش را بين زانوهايتان قرار مي دهيد، ستون فقرات شما بدون خميدگي و صاف خواهد بود

 

در سایت دیجی نبض می‌توانید انواع مدل‌های بالش طبی را مشاهده کرده و سپس آن‌ها را با‌یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین خرید ممکن را بر اساس نیاز‌های خود داشته باشید. 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن