بالش U شکل دی روحه


بدون گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

1,090,000 تومان
0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی بالش U شکل دی روحه

 اکثر بارداران استفاده از بالش بارداری را از حدود هفته ۱۵ بارداری و یا از زمانی که دچار مشکلات خواب می شوند شروع می کنند. در حالی که اکثر متخصین توصیه می کنند از زمانی که متوجه بارداری خود شدید استفاده از این بالش را شروع کنید. استفاده به موقع از بالش بارداری باعث می شود بدنتان با شرایط جدید زودتر انطباق پیدا کند و در ماه های پایانی بارداری خواب راحتری داشته باشیدسعی کنید بهترین شیوه استفاده از بالش خود را با آزمون و خطا پیدا کنید. هرگز به یک شیوه خاص بسنده نکنید. بهترین روش استفاده برای افراد مختلف، متفاوت است. مناسب ترین روش استفاده از بالش بارداری برای هر فرد، روشی است که در آن کمترین میزان فشار یا درد به اندام ها وارد شودبه طور کلی ۴ ناحیه گردن، شکم، کمر و مفاصل ران اندام هایی است که یک بالش بارداری مناسب از آن ها حفاظت می کند. در نتیجه به منظور برخورداری کامل از مزایای چنین بالشی بهتر است از بالش های بلند و یک سره استفاده کنید. بالش هایی که از ناحیه گردن تا مفاصل ران و زانو را پوشش دهند. همچنین توصیه می گردد برای حفاظت بیشتر از مفاصل ران و زانو بالش را در بین دو پای خود قرار دهید. البته اگر تنها در یک ناحیه خاص و یا یک عضو احساس فشار می کنید، می توانید از بالش های موضعی نیز استفاده کنید. کیفیت بالش بارداری، قابلیت ارتجاعی مواد داخل آن و همچنین قابل شستشو بودن رویه آن از سایر مواردی است که در هنگام خرید یک بالش بارداری مناسب باید مد نظر قرار دهید.

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی هر خانم پس از ازدواج است. این مرحله‌ شرایط متفاوت و ویژه‌ای را برای آن‌ها رقم می‌زند. بانوان در شروع این مرحله و حتی بعد از آغاز دوران شیردهی، به مراقبت بیشتری احتیاج دارند. از قسمت‌های سخت این مرحله، تغییر در سیستم و فرم بدن است. یکی از نیازمندی‌های مهم برای گذر بهتر از این مرحله، بالش مخصوص بارداری است. بالش بارداری دی روحه مدل U  از لوازمی است که خانم‌ها از شروع بارداری با بزرگ‌شدن شکم‌ و تغییر فرم بدنشان تا پایان شیردهی به آن نیاز دارند. فرم این بالش مطابق با ارگونومی بدن مادر است؛ درنتیجه خواب راحت را برای او به ارمغان می‌آورد؛ همچنین از واردشدن فشار ناگهانی به کودک بر اثر حرکت طبیعی مادر در خواب جلوگیری می‌کند. این بالش بعد از زایمان مادر و به هنگام شیردهی هم بسیار کمک‌رسان خواهد بود؛ بدین‌ترتیب‌که با تکیه‌دادن مادر به آن و قراردادن قسمتی از آن زیر نوزاد، ارتفاعش تاحدمطلوبی بالا می‌آید و شیردهی بدون نیاز به خم‌شدن مادر امکان‌پذیر می‌شود. این بالش می‌تواند برای آموزش نشستن به کودک هم بسیار مفید باشد. بالش طبی بدن  U  به گونه ای طراحی شده است که همچنین افرادی که بد خواب هستند و در هنگام خواب خر و پف می کنند , باعث ایجاد حالت صحیح خواب شده و خر و پف را تا حد بسیار زیادی به دلیل شکل گیری مناسب بدن در هنگام خواب کاهش می دهد. جنس پارچه روی این بالش از پارچه کتان و ضد حساسیت می باشد و هم چنین این بالش دارای روکش زیپ دار می باشد که قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیز می باشد.در داخل این بالش طبی از الیاف درجه یک کره ای استفاده شده است که به هیچ عنوان شکل و فرم خود را از دست نمی دهد .

 

ویژگی‌ها:

 - ابعاد: 120 × 70 × 15 سانتی متر

 - وزن: 2500 گرم

 الیاف داخلی: پلی استر

 جنس: پنبه

 - قابل شستشو در ماشین لباسشویی

 - دارای روکش نرم با پرزهای بسیار کوتاه

 - طراحی منطبق بر فرم بدن

 - جهت کاهش درد کمر در ماه‌های بالا

 - رویه با بست زیپی و قابل شست‌وشو

 

در سایت دیجی نبض می‌توانید انواع مدل‌های بالش طبی را مشاهده کرده و سپس آن‌ها را با‌یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین خرید ممکن را بر اساس نیاز‌های خود داشته باشید.

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن