تب سنج رزمکس HC700


4 سال گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی تب سنج رزمکس HC700

بالا بودن تب، اغلب نشانه رخ دادن اتفاقی غیر‌عادی درون بدن است. در افراد تشنجی نیز بالا رفتن تب می‌تواند پیامد‌های خطرناکی را برایشان به دنبال داشته باشد. تب سنج‌ها یکی از ابزار‌های بررسی درجه تب افراد هستند که به کمک آن‌ها می‌توان تصمیم‌گیری‌های لازم را برای بیمار انجام داد.

انواع تب سنج‌ها

تب سنج‌های موجود در بازار شامل موارد زیر هستند که به طور جدا‌گانه‌ای به تشریح کاربرد‌های هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

دیجیتالی

تب سنج‌های دیجیتالی دقت اندازه‌گیری بالا‌تری نسبت به سایر مدل‌ها داشته و نحوه کار با آن‌ها بسیار ساده است. استفاده از این نوع تب سنج‌ها برای کودکان زیر یک سال توسط پزشکان بسیار توصیه می‌شود. 

جیوه‌ای یا شیشه‌ای

قدیمی‌ترین نوع دماسنج‌های موجود هستند که امروزه استفاده از آن‌ها به دلیل خطراتی که می‌توانند داشته باشند، بسیار محدود شده است.

پستانکی

استفاده از این نوع تب سنج‌ها برای کودکان زیر 2 سال توصیه می‌شود. تنها کافی است که پستانک تب سنج را در دهان کودک قرار دهید تا میزان تب او بر روی صفحه نمایش دیجیتالی تب سنج مشخص شود.

نواری

تب سنج‌های نواری برای اندازه‌گیری میزان تب بر روی پیشانی قرار می‌گیرند و میزان دقت اندازه‌گیری آن‌ها نسبت به سایر مدل‌ها پایین‌تر است.

درون گوشی

کار با این نوع تب سنج برای اندازه‌گیری بسیار ساده است اما بیشتر برای استفاده کودکان بالای یک سال توصیه می‌شود. موقع اندازه‌گیری تب به وسیله آن فرد باید در حالت ثابتی قرار بگیرد.

 

از سری جدید محصولات کمپانی رزمکس سوئیس برای سنجش غیر تماسی و دقیق دمای بدن و اشیاء با استفاده از فناوری جدید نوری (Telephoto) دقت سنجش بالا از فاصله 10 سانتیمتری افراد و یا اشیاء، ظرف 1 ثانیه را امکان‌پذیر ساخته است. از این دستگاه می توان برای مقاصد مختلف سنجش دما در کلیه مراکز درمانی و کلینیکی و همچنین در منزل توسط کاربران خانگی استفاده نمود.تب سنج رزمکس HC700 یک تب سنج  دیجیتال حرفه ای می باشد که در منزل و مراکز درمانی قابل استفاده است، این تب سنج، بدون تماس می تواند به طریق تلفوتو و از مسافت 10 سانتیمتر دمای دقیق بدن را از ناحیه گیجگاه اندازه گیری کند. با باز کردن روکش باطری ، تنظمیات تب سنج قابل رویت است.  از طریق این پنل صدای دستگاه قابل خاموش، روشن کردن است. هم چنین واحد اندازه گیری را می توان از فارنهایت به سانتیگراد یا بالعکس تبدیل کرد. با جابه جا کردن آخرین سوییچ حالت اندازه گیری دما از اجسام به بدن قابل تغییر است.

ویژگی‌ها:

 - سنجش دمای اجسام و بدن انسان

 - سنجش سریع ظرف 1 ثانیه

 - سنجش غیرتماسی از فاصله 10 سانتی‌متر

 - دارای آلارم مخصوص پس از اتمام سنجش

 - امکان انتخاب و تنظیم واحد سنجش بین سانتیگراد و فارنهایت

 - دارای 9 فضای حافظه داخلی برای ثبت و بازخوانی نتایج

 - دارای نورپس زمینه - سهولت سنجش در نور کم و یا تاریکی

 - خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده

 - نمایشگر باتری ضعیف

 - دقت بالا

 - تشخیص و اعلام خودکار در صورت اشتباه کاربری حین سنجش

 - امکان سنجش دمای بدن و تب فرد از روی پیشانی و یا شقیقه

 - مناسب برای استفاده برای مادران برای سنجش دمای مواد غذایی کودک از جمله شیر داخل شیشه

 - قابل استفاده در بیمارستانها، مراکز بهداشت، فرودگاه

 

برای مشاهده و مقایسه انواع تب سنج‌ها می‌توانید سری به محصولات مختلف وبسایت دیجی نبض بزنید و پس از افزودن محصول به سبد خرید، از تخفیف‌های ویژه ما نیز بهره‌مند شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن