ترازو بیورر مدل JPS11


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی ترازو بیورر مدل JPS11

وزن به سلامتی ارتباط دارد. بسیاری از مردم اضافه وزن دارند. اضافه وزن با تغییر در شرایط یعنی فعالیت‌های فیزیکی کم یا استفاده بیش از حد از غذاهای پرکالری ایجاد می شود. با این حال كم بودن وزن هم یک عامل خطر است. بنابراین کنترل وزن به طور منظم اهمیت دارد.

طرز استفاده صحیح از ترازو:

- ابتدا باید ترازو را روی سطح سخت و محکم قرار داد.
- در مرحله ی بعد باید با یک پا روی ترازو فشار وارد کرده تا روی نمایشگر آن عددی مشاهده شود. و بعد از آن پا را از روی ترازو بردارید.
- سپس منتظر بمانید تا نمایشگر خاموش شود.

- اکنون ترازو کالیبره شده و با ایستادن بر روی آن می­توانید وزن خود را اندازه گیری کنید.

وقتی در مورد وزن و تناسب صحبت می‌کنیم، اولین موضوعی که به ذهنمان می‌رسد اندازه‌گیری است. اندازه‌گیری این‌ که چه‌قدر چاق یا لاغر شده‌ایم، به چه میزان باید به وزنمان اضافه کرده و یا از آن کم کنیم، همه موضوعاتی هستند که پشت سرهم در ذهنمان مرور می‌شوند. با استفاده از ترازو نه تنها می‌توان وزن را اندازه‌گیری کرد بلکه در مدل‌های پیشرفته‌ی آن می‌توان میزان آب بدن، چربی و تراکم استخوان را نیز بدست آورد. ترازوی JPS11 دارای بیشینه وزن قابل تحمل 100 کیلوگرم و واحدهای اندازه‌گیری پوند، کیلوگرم و استون است. طراحی ظاهری و بیشینه وزن قابل تحمل بسیار پایین، آن را برای اندازه‌گیری وزن کودکان و نوجوانان مناسب می‌سازد. از دیگر قابلیت‌های این ترازو می‌توان به سیستم خاموشی خودکار اشاره کرد، بدین معنی که بعد از پایین آمدن از آن، JPS11 در طی چند ثانیه خاموش می‌شود. این ترازو فاقد قابلیت اندازه‌گیری شاخص‌های سلامتی است. اگر به دنبال یک ترازو تنها برای اندازه‌گیری وزن فرزندتان هستید، JPS11 می‌تواند انتخابی مناسب باشد.


ویژگی‌ها:

  - ترازوی خانواده 

  - قابلیت اندازه گیری قد

 - صفحه LCD متحرک

 - شامل برچسب کارتونی 

 - ظرفيت 100 کيلوگرم 

 - دقت 100 گرم

 - اندازه ارقام 29 ميليمتر 

 - تبديل واحد وزن  kg/lb/st : 

 - تکنولوژی روشن شدن سریع

 - خاموشی خودکار 

 - عملکرد با باتری

 - به همراه دفترچه راهنمای فارسی،انگلیسی و آلمانی

 

 ترازو مورد نظر را همین الان می‌توانید به سبد خرید خود در دیجی نبض اضافه کنید و آن را در اسرع وقت دریافت نمایید. 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن