تردمیل تکنوفیت مدل TF-900DS


1 سال گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی تردمیل تکنوفیت مدل TF-900DS

تردمیل خانگی 5کاره تاشو تکنوفیت TF-900DS با امکانات بی‌نظیر از قبیل موتور قدرتمند ,امکان تا شدن،شیب برقی، تحمل وزن مناسب، نمایش اطلاعات کاربردی مانیتور، روغن کاری نیمه‌خودکار و برخورداری از ضربه‌گیرهای حرفه‌ای؛ دستگاهی حرفه‌ای ازانواع تردمیل خانگی می‌باشد. تردمیل چند کاره تکنوفیت TF-900DS دارای موتوری بدون صدا با قدرت 3 اسب بخار می باشد که سرعت 0.8 تا 16 کیلومتر در ساعت را می تواند شبیه سازی کند. تردمیل خانگی تکنوفیت TF-900DS با وزن 82 کیلوگرم می‌تواند تا 120 کیلو گرم وزن افراد را تحمل نماید. قیمت تردمیل خانگی تکنو فیت مدل TF-900 DS بسیار اقتصادی بوده و دارای شیب برقی قابل تنظیم تا 15 درجه می باشد که با شرایط جسمی خاص هر ورزشکار قابل تنظیم و استفاده می باشد. برای استفاده از شیب برقی این بهترین تردمیل خانگی لازم است در زمان گرم کردن بدن و بالابردن ضربان قلب از شیب سطح پایین شروع و بعد از گرم کردن و آمادگی جسمانی از درجات بعدی استفاده نمایید. تسمه تردمیل پنج کاره این مدل تردمیل از جنس لاستیک درجه یک بوده که از چند لایه پلاستیک با کیفیت و یک لایه پارچه از الیاف مخصوص درجه یک ساخته شده است. با توجه به این مزیت، پیاده روی و دویدن روی این وسیله ورزشی بسیار راحت و نرم می‌باشد و هیچ گونه آسیبی به عضلات و مفاصل و سایر قسمت های بدن نمی‌رساند. ابعاد تسمه به کار رفته در این تردمیل 46*126  سانتی‌متر است که فضایی مناسب را برای دویدن فراهم می‌کند.
ضربه‌گیرهای تردمیل چند کاره تکنوفیت TF-900DS جدید و بروز شده می باشد. به‌طوری‌که از انتقال صدا به طبقات مختلف جلوگیری می کند و مانع از ایجاد فشار به کمر و زانو می‌شود همچنین نرم بودن تسمه و وجود ضربه گیر SDS از عضلات و مفاصل شما محافظت می‌کند. تردمیل خانگی چندکاره تاشو تکنوفیت TF-900DS دارای ضربه گیرهای فنری ( SPRING) و ضربه گیر پلاستیکی (RUBBER) می باشد که باعث کاهش فشار ناشی از دویدن بر روی مفاصل و زانوها می شود. به این ترتیب توسط این ضربه گیرهای حرفه‌ای، کمترین میزان فشار به عضلات کمر و زانوی فرد وارد می‌شود و این ویژگی برای استفاده افرادی که دارای جراحت و آسیب دیدگی در ناحیه پایین تنه هستند یا افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند بسیار مناسب است.
یکی از موارد مهم در نگهداری صحیح از تردمیل روغن کاری دستگاه با استفاده از روغن سیلیکون به صورت دوره ای و منظم است. در غیر‌این‌صورت تسمه آن دچار آسیب شده و خرابی موتور را در پی دارد. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد تردمیل خانگی چندکاره تاشو تکنوفیت TF-900DS می توان به روغن کاری خودکار نیمه اتوماتیک آن اشاره کرد. به منظور روغن کاری کردن تنها کافی است روغن را در قسمت مربوطه ریخته و دستگاه به صورت خودکار زیر تسمه را روغن کاری می کند و نیازی به روغن کاری دستی و بالا آوردن تسمه نیست. این ویژگی جدا از بالا بردن طول عمر دستگاه،  آسودگی را به شما مشتری عزیز هدیه می‌دهد. 
تردمیل خانگی چندکاره تاشو تکنوفیت TF-900DS مجهز به صفحه نمایشی از نوع LCD است که امکان نمایش مقادیر سرعت، ضربان قلب، زمان، مسافت، اندازه چربی و میزان کالری مصرفی را به صورت آنی فراهم می‌کند. تردمیل خانگی چند کاره تاشو تکنوفیت TF-900DS به پورت MP3 و USB مجهز است. به این ترتیب ورزشکار می‌تواند حین ورزش به موسیقی دلخواه خود گوش کند. کنسول این بهترین تردمیل خانگی مجهز به فن تهویه مطبوع برای اکسیژن رسانی بیشتر به ورزشکار است تا حین ورزش احساسی دلچسب پیدا کنید. در این تردمیل چند کاره تاشو جای قمقمه ی آب وجود دارد و همچنین با وجود چرخ در زیر تردمیل به راحتی می‌توانید آن را جابه‌جا کنید.
تردمیل خانگی چندکاره تاشو تکنوفیت TF-900DS دارای حسگر ضربان قلب بر روی دسته خود می‌باشد و با کلیدهای سرعت و شیب روی کنسول به راحتی می‌توانید المان‌های مورد نظر خود را تنظیم نمایید. همچنین این بهترین تردمیل خانگی دارای گیره ایمنی است تا زمانی که حین دویدن تعادل خود را از دست دادید دستگاه به صورت خودکار خاموش شده و مانع از پرت شدن شما می‌گردد.
دستگاه مسگری این تردمیل خانگی ارزان قیمت، کمر و عضلات پشت را قوی می سازد، بافت های اضافی دور کمر را از بین می برد و پاها را قوی می کند. این وسیله باعث کوچک کردن شکم و باریک شدن کمر می شود. همه ما با دمبل آشنایی داریم اما از فواید بی‌شمار آن آگاه نیستیم. انجام ۳ روز تمرین با دمبل، قدرت بدنی را ۳۵ درصد افزایش می‌دهد و یاعث افزایش حجم عضلات، و بیشتر شدن تراکم استخوان‌ها می‌شود. تمرین با دمبل علاوه بر پوکی استخوان خطر ابتلا به دیابت، آلزایمر و سکته قلبی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
با خرید تردمیل خانگی تکنوفیت TF-900DS دیگر نیازی نیست نگران فضای اشغال شده توسط این تردمیل خانگی باشید زیرا ابعاد تردمیل چند کاره TF-900DS مناسب منزل و هوم جیم طراحی شده و زمانی که کاری با آن ندارید می توانید دستگاه را جمع کنید تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود، با این کار حدود 70 درصد از حجم تردمیل کاسته می‌شود. 

 

ویژگی‌ها:
- پنج  کاره
-  دارای 8 ضربه گیر مختلف برای جلوگیری از انتقال صدا و عدم فشار به زانو و کمر
- ولتاژ: 220-240وات
- جریان: 50-60 هرتز
- تاشو و دارای چرخ برای حمل آسان
- تردمیل چند کاره دارای ماساژور برقی، مسگری، دراز و نشست و یک جفت دمبل
- دارای نمایشگر LCD،نمایش سرعت، مسافت، کالری، زمان، ضربان قلب، شیب و اندازه گیری چربی
- دارای حسگر ضربان قلب
- مجهز به فن تهویه مطبوع برای اکسیژن رسانی بیشتر به ورزشکار
- دارای اسپیکر جهت پخش موسیقی
- مجهز به پورت AUX و USB
- دارای گیره ایمنی و محل قرارگیری قمقمه و لوازم همراهی
- نوع: تردمیل چند کاره تاشو
- موتور DC با قدرت 3 اسب بخار
- تحمل وزن تا 120 کیلوگرم
- محدوده سرعت : 0/8 تا 16 کیلومتر در ساعت
- تنظیم شیب به صورت برقی از صفر تا 15 درجه
- دارای روغن کاری نیمه اتوماتیک
- ابعاد تسمه: عرض46 سانتی متر – طول 126 سانتی متر
- جنس تسمه : پلاستیکی
- ابعاد دستگاه تردمیل : 171*72*129 سانتی‌متر
- ابعاد بسته بندی: 35* 76* 178 سانتیمتر
- وزن تردمیل: 82 کیلو‌گرم
- یک سال گارانتی
- مونتاژ چین تحت لیسانس آمریکا

 

نمایش بیشتر بستن