تردمیل تکنوفیت مدل TF-918 DS


1 سال گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی تردمیل تکنوفیت مدل TF-918 DS

 

تردمیل خانگی 5کاره تاشو تکنو فیت TF-918DS محصولی از کمپانی بزرگ تکنوفیت است. این دستگاه هوازی چند منظوره به این منظور که کاربر علاوه بر خرید تردمیل می‌تواند ویبراتور برقی و میله درازنشست، دمبل نیز به همراه داشته باشد و با این لوازم ورزشی, تمرینات کامل تری انجام دهید. این دستگاه  هم‌چنین دارای قابلیت ورودی USB و AUX نیز می باشد که می توانید به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود هنگام تمرین گوش دهید.
نمایشگر LCD این دستگاه ورزشی , قابلیت نمایش زمان، مسافت، کالری، ضربان قلب، شیب، اندازه چربی را داراست. موتور طراحی شده در این دستگاه از نوع DC  با قدرت 2.5 اسب بخار است که می‌تواند تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل کند. از دیگر مزایا تردمیل خانگی چند کاره تاشو تکنوفیت TF-918DS می‌توان به امکان تاشوندگی این دستگاه نیز اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا پس از اتمام تمرین بتوانید دستگاه را به راحتی جمع کرده و از فضای خانه به طور کامل استفاده کنید.
از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به دارا بودن ضربه گیر‌های اسپرینگ اشاره کرد. ضربه گیر ها فنر یا پلاستیک فنری هستند که باعث نرمی و انعطاف پذیری صفحه تردمیل می‌شوند و باعث جلوگیری از آسیب به زانو می‌شوند. ابعاد تسمه این دستگاه ورزشی  124* 24 سانتیمتر است. گیره ایمنی این دستگاه سبب می شود شما در زمان از دست دادن تعادل دچار آسیب دیدگی نشوید و موتور دستگاه فورا خاموش شود. برای سهولت در جابه جای دستگاه در زیر پایه ها چرخ هایی طراحی شدند.

 

ویژگی‌ها:
- نوع: خانگی 5 کاره تاشو 
- قدرت موتور: 2.5 اسب بخار 
- ابعاد بسته بندی: 161.5* 68* 127 سانتیمتر 
- وزن خالص : 52 کیلوگرم 
- وزن ناخالص: 59 کیلوگرم 
- تحمل وزن: 110 کیلوگرم 
- دارای ورودی mp3 و usb
- ابعاد تسمه: 124* 42 سانتیمتر 
- سرعت :0.8- 14.8 کیلومتر بر ساعت 
- شیب برقی: 0-15 درصد 
-  دارای  مسگری ، ماساژور، دراز نشست و دمبل 
- دارای روغن کاری نیمه اتوماتیک 
- دارای نمایشگر ال سی دی 
- اطلاعات نمایشگر: زمان، مسافت، کالری، ضربان قلب، شیب، اندازه چربی 
- دارای 8 ضربه گیر بزرگ 
- ولتاژ: 220-240 ولت 
- جریان: 50-60 هرتز


 

 

 

نمایش بیشتر بستن