تردمیل تکنوفیت مدل tf-650s


1 سال گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی تردمیل تکنوفیت مدل tf-650s

تردمیل خانگی تکنوفیت  با قابلیت هایی مانند موتور قدرتمند ,امکان تا شدن،شیب برقی، تحمل وزن بالا، نمایش اطلاعات کاربردی مانیتور و برخورداری از ضربه گیرهای حرفه ای، نمونه‌ی مطلوبی از انواع تردمیل خانگی در فروشگاه دیجی نبض می‌باشد.تردمیل تکنو فیت مدلTF-650 دارای موتور قوی و بدون صدا بوده و همچنین قدرت موتور3/25 اسب بخار می باشد که سرعت 1 تا 16  کیلومتر در ساعت را می تواند شبیه سازی کند. خرید تردمیل خانگی  تکنوفیت با 73 کیلو گرم وزن دستگاه می‌تواند تا  وزن افراد  130 کیلوگرم را مي‌تواند تحمل کند. قیمت تردمیل تکنوفیت مدل TF650S بسیار اقنصادی بوده و دارای شیب برقی قابل تنظیم تا 15 درجه می باشد که با شرایط جسمی خاص هر ورزشکار قابل تنظیم و استفاده می باشد. برای استفاده از شیب برقی تردمیل تکنو فیت مدل  TF-650s لازم است در زمان گرم کردن بدن و بالابردن ضربان قلب از شیب سطح صفر شروع و بعد از گرم کردن و آمادگی جسمانی از درجات بعدی استفاده نمایند.
تسمه تردمیل خانگی تکنوفیت مدل TF-650S  از جنس لاستیک درجه یک بوده که از چند لایه لاستیک با کیفیت و یک لایه پارچه از الیاف مخصوص درجه یک ساخته شده است. با توجه به این مزیت پیاده روی و دویدن روی این وسیله ورزشی بسیار راحت و نرم می‌باشد و هیچ گونه آسیبی به عضلات و مفاصل و سایر قسمت های بدن نمی‌رساند. تسمه تردمیل  TF650S از برند تکنوفیت در فروشگاه ديجي نبض از نظر کیفیت بالا و سایز دارای استاندارد های لازم بوده و ابعاد تسمه به کار رفته در این تردمیل 47*130  سانتی‌متر می‌باشد  که فضایی مناسب را برای دویدن فراهم می‌کند.
ضربه‌گیرهای تردمیل تکنو فیت مدل  TF-650S جدید و بروز شده می باشد به طوری‌که از انتقال صدا به طبقات مختلف جلوگیری می کند و مانع از ایجاد فشار به کمر و زانو می‌شود همچنین نرم بودن تسمه و وجود ضربه گیر SDS از عضلات و مفاصل شما محافظت می‌کند. تردمیل خانگی تکنوفیت مدل TF-650S دارای ضربه گیرهای فنري و ضربه گیر پلاستیک می باشد که باعث کاهش فشار ناشی از دویدن بر روی مفاصل و زانوها می شود. به این ترتیب کمترین میزان فشار به عضلات کمر و زانوی فرد وارد می‌شود و از این جهت برای استفاده در افرادی که دارای جراحت و آسیب دیدگی در ناحیه پایین تنه هستند یا افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند بسیار مناسب است. در این مدل تردمیل جای قمقمه ی آب وجود دارد و همچنین با وجود چرخ به راحتی میتوانید آن را جابجا كنيد.
یکی از موارد مهم در نگهداری صحیح از تردمیل روغن کاری دستگاه با استفاده از روغن سیلیکون به صورت دوره ای و منظم است. در غیر‌این‌صورت تسمه آن دچار آسیب شده و خرابی موتور را در پی دارد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این نوع تردمیل تاشو تکنو فیت می توان به روغن کاری خودکار تمام اتوماتیک آن اشاره کرد. به منظور روغن کاری کردن تنها کافی است روغن را در قسمت مربوطه ریخته و دستگاه به صورت خودکار زیر تسمه را روغن کاری می کند و نیازی به روغن کاری دستی و بالا آوردن تسمه نیست. این ویژگی جدا از بالا بردن طول عمر دستگاه،  آسودگی را به شما مشتری عزیز هدیه می‌دهد.
تردمیل خانگی تکنوفیت مدل TF-650S مجهز به صفحه نمایشی از نوع LCD است که امکان نمایش مقادیر سرعت، ضربان قلب، زمان، مسافت، اندازه چربی و میزان کالری مصرفی را به صورت آنی فراهم می‌کند. این تردمیل خانگی به پورت MP3 و USB مجهز است. به این ترتیب ورزشکار می‌تواند حین ورزش به موسیقی دلخواه خود گوش کند و متوجه گذشت زمان نشود. کنسول این تردمیل مجهز به فن تهویه مطبوع برای اکسیژن رسانی بیشتر به ورزشکار است تا حین ورزش احساسی دلچسب پیدا کنید.

 

ویژگی‌ها: 
- تک کاره  
- تحمل وزن تا 130 کیلوگرم 
- محدوده سرعت: 1 تا 16 کیلومتر در ساعت 
- تظیم شیب به صورت برقی از 0 تا 15 درجه 
- روغن کاری تمام اتوماتیک 
- ابعاد تسمه : عرض: 47  طول: 130 سانتی متر 
- دارای ضربه گیر های رابر و اسپرینگ 
- نمایشگر LCD / TFT: سرعت، مسافت، زمان، کالری، ضربان، شیب و بادی فت(میزان چربی)
- امکان تنظیم برنامه های تمرینی متنوع 
- پورت AUX و   USB
- چرخ برای حمل آسان و قابلیت تاشوندگی (تاشو)
- موتور DC با قدرت 3.25 اسب بخار 
- تحمل وزن تا 130 کیلوگرم 
- محدوده سرعت: 1 تا 16 کیلومتر در ساعت 
- تظیم شیب به صورت برقی از 0 تا 15درجه
- ابعاد تسمه : عرض: 47  طول: 130 سانتی متر 
- ابعاد بسته بندی : 40*85*183 سانتیمتر 
- وزن خالص تردمیل : 73 کیلو گرم 
- وزن تردمیل با بسته بندی:  86 کیلوگرم  
- مجهز به فن تهویه مطبوع برای اکسیژن رسانی به ورزشکار 
- اسپیکر برای پخش موسیقی 
-  مونتاژ چین و تحت لیسانس آمریکا


 

نمایش بیشتر بستن