تردمیل جی کی اکسر مدل turbo 776


2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی تردمیل جی کی اکسر مدل turbo 776

تردمیل «JKexer Turbo 776» نمونه‌ای از تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان است. تردمیل جی کی اکسر از جمله برند‌های مطرح در زمینه تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی است. تردمیل جی کی اکسر یکی از انواع پرفروش دستگاه‎‌های هوازی است که به موجب قابلیت‌هایی که دارد برای وزن تا 120 کیلوگرم مناسب است. یکی از ویژگی‌های این تردمیل عبارت است از امکان تنظیم شیب به صورت برقی تا 12 درجه و قابلیت تاشوندگی که باعث می‌شود این دستگاه را در مواقعی که استفاده نمی‌شود جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود . این تردمیل دارای جک گازی می‌باشد که باعث می‌شود تردمیل به آرامی بر روی زمین پایین بیاید و ضربه‌گیر SDS این دستگاه که از عضلات ، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می‌کند و همچنین ضربه گیر ASA این دستگاه که توسط پیچی قابل تنظیم است و سطح تسمه را نرم و انعطاف پذیر می‌کند.

 جالب است بدانید که تنها 5 تا 10 دقیقه دویدن نرم در روز سه سال به طول عمر شما اضافه میکند و همچنین اگر می‌خواهید انرژی‌تان بیشتر شود و بدنبال آن کاهش وزن داشته باشید از همین امروز دویدن را شروع کنید و حتی با وجود خستگی بعد از آن با نفس نفس زدن و تند شدن ضربان قلب و درد عضلات آنقدر احساس سرزندگی می‌کنید که در مواقع دیگر آن را تجربه نخواهید کرد.

ویژگی ها:

- دارای ضربه گیر کف قابل تنظیم و SDS

- حداکثر سرعت 16 کیلومتر در ساعت

- محدوده سرعت 0.8 تا 16 کیلومتر در ساعت

- ابعاد تسمه : 50*132 سانتی متر

- مانیتور دستگاه: نمایشگر سرعت ، مسافت ، کالری ، درجه شیب صفحه ، ضربان قلب ، زمان

- قابلیت تنظیم شیب بصورت برقی در 12 Level

- دارای 12 برنامه ی ورزشی از پیش تعریف شده با قابلیت تنظیم در 3 سطح و 2 برنامه شخصی و 2 برنامه HRC (ضربان قلب )می باشد.

- دارای چرخ برای جابجایی آسان

تردمیل های توربو مدل های متنوع با قابلیت های متفاوتی که دارند می توانید بنا به نیاز خود و با استفاده از راهنمایی های مشاوران مجرب گروه دیجی نبض بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن