تشک حرارتی نانو سوناجم سایز 40*60


2 سال ضمانت تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی تشک حرارتی نانو سوناجم سایز 40*60

تشک برقی- حرارتی سونا جم سایز ۴۰ در ۶۰ ساخت کشور ایران می‌باشد. روکش این محصول از جنس نانو، ضد آب و ضد اشتعال است. تشک حرارتی سونا جم ساخته شده از مواد اولیه ضد اشتعال است که ایمنی دستگاه را بالاتر می‌برد.سیستم گرمکن محصول ساخت کشور سوئد است. از دیگر ویژگی‌های این محصول ترموستات قطع کن خودکار آن است که جهت جلوگیری از بالا رفتن دمای بیش از حد می‌باشد، این محصول دارای نشان استاندارد ایران می‌باشد.

قابل ذکر است که المنت قلب یک تشک حرارتی است، با اتصال تشک حرارتی به پریز برق المنت به آرامی گرم می شود و گرمای کنترل شده را به سراسر تشک منتقل می کند ، این محصول دارای کلید کنترل است و با این کلید و سنسوری که درون دستگاه تعبیه شده امکان افزایش دما از یک حد معین میسر نخواهد بود، همچنین سیلیکون کلید کنترل گرمایی و ایمنی این کالاست، سیلیکون مثل یک عایق در نقش لایه محافظی دوم است.

همانطور که می‌دانید گرم کردن بدن موجب باز شدن رگ‌ها و افزایش جریان خون می‌شود. افزایش جریان خون نیز افزایش اکسیژن رسانی را به دنبال دارد و این یعنی استفاده از تشک حرارتی برای کاهش دردها از جمله دردهای عضلانی بسیار موثر است، همچنین کمک به خواب بهتر، کم کردن استرس، کاهش علائم آرتروز و … را دارد. از این رو استفاده از انواع تشک حرارتی برای افراد خانواده توصیه می‌شود.

ویژگی‌ها :

– سایز تشک ۴۰ در ۶۰

– قابلیت تنظیم حرارت تشک از ۰ تا ۴۵ درجه

– پارچه رویه تشک از جنس نانو

– رویه تشک ضد آب و ضد اشتعال

– دارای ترموستات قطع کن خودکار

– استفاده از لایه سیلیکون محافظ

– ساخته شده از مواد اولیه ضد اشتعال

– سیستم گرمکن ساخت کشور سوئد

– دارای نشان استاندارد ایران

– دارای ۳ لایه ایزوله برای ایمنی بیشتر

 

نمایش بیشتر بستن