دستگاه بخور بیورر مدل LB12


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی دستگاه بخور بیورر مدل LB12

خشکی هوا یکی از عواملی است که میتواند منجر به بروز مشکلات مختلف در دستگاه تنفسی افراد مانند خشکی مجاری تنفسی، سینوسها و خشکی گلو شود. برای رفع این مشکل استفاده از دستگاه بخور، به خصوص در فصل زمستان توصیه میشود. برند معروف بیورر که برند آلمانی بسیار معروفی است، بیش از 95 سال در زمینه تولید محصولات طبی سابقه دارد. این شرکت انواع مختلفی از دستگاههای بخور سرد و یا مرطوب کننده را طراحی و روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات مرطوب کننده هوا مدل LB12 است. این وسیله بسیار کوچک و کارآمد میباشد و مناسب استفاده برای دفتر و یا هنگام سفر میباشد. این محصول مجهز به تکنولوژی مرطوب کننده هوا به روش اولتراسوند است. با استفاده از این محصول از هوای تمیز و عاری از گرد و غبار لذت ببرید. این دستگاه بخور سرد همچنین دارای بطری آب پلاستیکی استاندارد به عنوان مخزن آب قابل تعویض نیز میباشد. خروج رطوبت این دستگاه حداکثر 80 میلی لیتر بر ساعت میباشد و برای اتاقهای تا 20 متر مربع مناسب است.

عملکرد بیصدا دستگاه بخور سرد بیورر مدل LB12 به شما این امکان را میدهد که در مکانهای مختلف از آن استفاده کنید. سطح آب موجود در مخزن این دستگاه قابل مشاهده بوده و دارای نمایشگر خروج بخار نیز هست. ولتاژ مورد نیاز این دستگاه 24 ولت بوده و کاملاً ایمن میباشد. شما به راحتی می توانید از این وسیله به صورت مستمر استفاده کنید. در صورت تنظیم مستمر، این دستگاه حدود 12 وات برق مصرف می کند. به همراه این وسیله شما 2 عدد بطری، یک عدد برس برای تمیز کردن، آداپتور و کیف مخصوص نیز دریافت خواهید کرد. جهت افزایش طول عمر، پس از اتمام آب موجود در مخزن دستگاه به صورت خودکار خاموش میشود.

دستگاه بخور سرد بیورر مدل LB12، با تولید یون منفی و ایجاد رطوبت، موجب طراوت و نشاط در محیط می گردد. ارتعاشات با فرکانس بالا در این محصول موجب ریز شدن قطرات آب شده و توسط فن داخلی دستگاه، هوای مرطوب به بیرون منتشر می شود. به بیانی دیگر، با عملکرد بدون بو، عاری از باکتری و مواد شیمیایی از آسیب هایی همچون خشکی پوست و مخاط تنفسی جلوگیری می کند. در نتیجه، با کاهش گرد و غبار هوا و کاهش علائم آلرژی و آسم، تنفس راحتتری را به ارمغان می آورد. این دستگاه بخور سرد از مخزنی با ظرفیت 0.5 لیتر و قابلیت جدا شونده بهره می برد که با تکنولوژی بکار رفته در آن، قادر است ساعتها به طور مداوم روشن بماند. در واقع این دستگاه، یکی از موثرترین محصولاتی است که جهت افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر بیماری هایی همانند سرماخوردگی، بیماری های ریوی و کاهش دوره درمان آنها، کاربرد دارد.

ویژگی‌ها:

 - دارای قابلیت‌ جدا کردن قسمت‌های مختلف دستگاه و شست‌وشوی آن‌ها

 - قابلیت تنظیم میزان بخار خروجی

 - اقلام همراه: دو سری مخصوص بطری‌های استاندارد (قطر 28 و 30 میلی‌متر)، فرچه تمیز‌کننده، کیف مخصوص

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن