دستگاه تست قند خون آکیوچک مدل اینستنت


مادام العمر

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی دستگاه تست قند خون آکیوچک مدل اینستنت

دستگاه تست قند خون اکیوچک مدل اینستنت یکی از دقیق ترین دستگاه های موجود است که قابلیت خونگیری از نقاط مختلف بدن را داشته و تنها با 0.6 میکرولیتر خون در حدود 5 ثانیه بعد نتیجه تست قند خون شما را نمایش می‌دهد. دارا بودن تکنولوژی بی سیم در مدل اینستنت به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و آسانی میزان قند خون خود را با چک کردن پیام های تلفن خود بررسی کنید. قابلیت ذخیره 720 نتیجه تست و محاسبه میانگین تست قند خون در دوره های زمانی 7، 14، 30 و 90 روزه میتواند تصویری کلی از وضعیت قند خون شما را در اختیارتان قرار دهد. دستگاه تست قند خون اکیوچک مدل اینستنت دارای سیستم خاموشی خودکار بوده و ۹۰ ثانیه بعد از اجرای تست، ۱۵ ثانیه بعد از خروج نوار و یا ۵ ثانیه بعد از آخرین نتیجه تست دستگاه خاموش می گردد. شما می‌توانید نوار تست قند خون اکیوچک Instant بسته 25 عددی را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

ویژگی‌ها:

- میانگین نتایج در بازه های 7، 14، 30 و 90 روزه 

- دارای تکنولوژی بیسیم برای اتصال به تلفن همراه 

- قابلیت اتصال به کامپیوتر با سیم usb 

- قابلیت ذخیره 720 نتیجه تست

- نمایش نتایج در حدود 5 ثانیه 

- ابعاد 7x4x1.5 سانتی‌متر

- سیستم خاموشی خودکار 

- گارانتی مادام العمر

- دقت بسیار بالا

- بدون درد

 

محتویات جعبه: 10 عدد نوار تست اکیو چک اینستنت، دستگاه اتو لانست اکیو چک فست کلیکس و لانست های اکیو چک فست کلیکس و کیف همراه

 

محلی را که میخواهید از آن خون بگیرید کاملا بشویید و خشک کنید . هر گونه رطوبت باقی مانده می تواند خون را رقیق کند و نتیجه آزمایش را نادرست نماید. یک نوار آزمایش را از ظرف آن بردارید و وارد دستگاه کنید. نوک انگشت را ماساژ دهید تا جریان خون را تحریک و جمع آوری خون آسان تر شود. با استفاده از لانست ، سوراخ ظریفی در نوک انگشت ماساژ داده شده ایجاد کنید. بدون فشار خیلی زیاد ، قطره کوچکی از خون را خارج نمایید. قطره خون را کنار نوار در محل مشخص شده قرار دهید. نتیجه بعد از چند ثانیه روی صفحه ظاهر خواهد شد ، سپس نوار آزمایش را از دستگاه خارج کنید .

نمایش بیشتر بستن