دور گردنی طبی مدی فوم مدل travel


3 سال وارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

690,000 تومان
0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی دور گردنی طبی مدی فوم مدل travel

مموری فوم اولین بار درسال 1966 توسط مرکز تحقیقات ناسا با توجه به ساختار باز سلولی و برگشت پذیری آرام آن در جهت رفع مشکلات فضانوردان در سفرهای فضایی به منظور تقسیم فشارهای وارده بر بدن ابداع و مورد استفاده قرار گرفت. دور گردنی طبی مدی فوم جهت پیشگیری از آسیب های گردن از جمله آرتروز و مراقبت از آن در هنگام مسافرت و نشستن بر روی مبل در زمان تماشای تلویزیون و کار با کامپیوتر کاربرد دارد. با استفاده از این محصول مهره های گردن در یک راستا قرار گرفته و ضمن جلوگیری از فشار به ماهیچه های گردن موجبات آرامش و راحتی شما را فراهم می نماید.

محصولات طبی Medi foam ساخته شده از نسل سوم مموری فوم آلمانی و همچنین 2 لایه پارچه 100 درصد کتان ضد حساسیت، بالاترین کیفیت بالش طبی مموری فوم را با 3 سال ضمانت عرضه می کند تا بالاترین کیفیت خواب را برای شما به ارمغان بیاورد. دور گردنی طبی مدی فوم مدل تراول (Medi Foam Travel Neck Cushion) ساخته شده از نسل سوم مموری فوم آلمانی می باشد.

بالش طبی Medi Foam مدل Travel Neck Cushion جهت پیشگیری از آسیب های گردن و از جمله آرتروز در زمان کار با کامپیوتر یا تماشای تلویزیون کاربرد دارد.

ویژگی‌ها:

 - قابلیت شستشوی روکش

 - قابل استفاده هنگام مسافرت و پشت میز کار

 - جلوگیریی از فشار به ماهیچه‌های گردن

 - جهت پیشگیری از آسیب‌های گردن از جمله آرتروز

 - قرار گرفتن مهره های گردن در یک راستا

 - جنس روکش: 100% کتان

 - سایز: ۱۴*۳۰*۵۰سانتی متر

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن