روکش ماساژور صندلی ماشین بیورر مدل MG190


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی روکش ماساژور صندلی ماشین بیورر مدل MG190

تغییر سبک زندگی افراد در دنیای امروز و کاهش تحرک آن‌ها، باعث شده که روزانه افراد بیشتری دچار انواع کوفتگی و گرفتگی‌های عضلانی شوند. در این جا ماساژور‌ها به کمک آن‌ها آمدند تا با افزایش میزان گردش خون در بدن، خستگی و سایر درد‌های عضلانی را در آن‌ها بر‌طرف سازند.

ماساژور‌ها به دو دسته کلی دستی و برقی تقسیم می‌شوند:
کار کردن با ماساژور‌های برقی بسیار ساده و بدون نیاز به مصرف انرژی بوده و در محیط‌های مختلفی مثل محل کار و منزل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
ماساژور‌های دستی نیز نسبت به مدل‌های‌ برقی سبک‌تر بوده و با نیروی دست یا باتری کارمی‌کنند.

یکی از بخش‌های بدن که بعد از انجام کار روزانه بیش از بقیه‌ی بخش‌ها خسته می‌شود، ماهیچه‌های کمر است. برای رفع این خستگی یا می‌توان استراحت کرد یا از یک وسیله‌ی مناسب از جمله صندلی ماساژور استفاده کرد. صندلی ماساژور بیورر مدل MG190 ، از شیوه‌ی ماساژ نقطه به نقطه یا (شیاتسو) نشات گرفته که شامل فشار دادن یا مالش دادن به صورت دایره‌ای است و به مرور جریان خون را افزایش داده و از احساس خستگی و درد می‌کاهد. این ماساژور با یک پارچه‌ی منفذدار پوشیده شده است که به عبور هوا کمک کرده و مانع از گرم شدن بیش از حد می‌شود. از ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به قابلیت شستشوی آن در دمای 40 درجه‌ی سانتی‌گراد اشاره کرد. اگر زمانی بخواهید آن را در خانه نگهداری کنید یا با ماشین آن را جا به جا کنید می‌توانید از قلاب برای آویزان کردن آن استفاده کنید. همچنین با استفاده از تایمر 5، 10 و 15 دقیقه‌ای می‌توان مدت زمان ماساژ را به اندازه‌ی دلخواه تعیین کرد. صندلی ماساژور MG190 دارای قابلیت ماساژ شانه و کمر، شیوهی ماساژ غلطکی، دارای پارچه‌ی رویی با منفذ، قابلیت شستشو تا دمای 40 درجه‌ی سانتی‌گراد، دارای قلاب برای آویزان کردن و تایمر برای تعیین مدت زمان ماساژ است.

 

ویژگی‌ها:

- مناسب برای انواع صندلی( اداری - منازل)

- داراي عملكرد تنظيم زمان ماساژ

- 4 کلاهک ماساژ به روش شیاتسو با چرخش 2 تایی

- اندازه تقريبي 50 * 107 * 7.5 سانتي متر

- ماساژ آرامش بخش شیاتسو در امتداد ستون مهره ها

-  قابلیت انتخاب جداگانه ی مناطق ماساژ

- قابل استفاده بر روی انواع مبل و صندلی

- رویه مخملی قابل تعویض و شستشو

-  پشتی محکم

- وزن 3.8 كيلوگرم

- توان مصرفی 24 وات

- کاربرد آسان با کلید دستی

- به همراه دفترچه راهنمای فارسی،انگلیسی و آلمانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن