شکم‌بند بارداری نانویی ضد امواج تنکو (TANCO) سایز(M)


بدون گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی شکم‌بند بارداری نانویی ضد امواج تنکو (TANCO) سایز(M)

امروزه در عصر پیشرفت تکنولوژی، کاربرد و استفاده از طیف‌های فرکانسی و امواج رادیویی در حال گسترش است. مطالعات متعددی در مورد رابطه این امواج با مشکلات جدی سلامت انسان از جمله سرطان، سقط جنین، خستگی‌های مزمن، اوتیسم، نقص سیستم ایمنی، فراموشی، افسردگی، حالت تهوع و… انجام شده است و همچنان این تحقیقات و مطالعات در حال انجام است.
متخصصان و محققان تنکو با توجه به آسیب‌پذیر بودن مادران باردار و جنین آنها و در راستای حفظ سلامت آنها با بهره‌گیری از منسوجات پیشرفته مبتنی بر فناوری نانو اقدام به تولید شکم‌بند دوران بارداری محافظ امواج کرده است و از ابتدای تولید تا کنون موفق به دریافت تاییدیه‌ها و جوایز متعددی شده است.
این شکم‌بندهای محافظ علاوه بر حفاظت و جذب امواج و حفظ سلامت جنین، در جلوگیری از افتادگی شکم و همچنین کاهش کمردردهای شایع دوران بارداری کاربرد دارد.

خاصیت ضد امواج:

با توجه به خطرات مخربی که امواج مختلف محیط زندگی خصوصا موبایل بر جنین انسان دارد، این خاصیت باعث میشود که میزان تاثیر این امواج بر جنین کاسته شده و از بروز مشکلات شدید ژنتیکی و اختلالات دیگر جلوگیری نماید.

– جلوگیری یا کاهش کمردرد:

طبق مطالعات انجام شده بین ۵۰ تا ۷۰ درصد زنان در طی دوران بارداری به کمردرد مبتلا می‌شوند. با استفاده از شکم بند مخصوص این دوران میتوان تا حد زیادی از این درد را کاهش داد.

– کاهش علائم کشیدگی پوستی:

با توجه به افزایش حجم و افتادگی شکم طی دوران بارداری خصوصا در ماههای آخر، امکان ایجاد کشیدگی پوست ناحیه شکم در زنان باردار افزایش میابد که با استفاده از این شکم بند میتوان این احتمال را تا حد زیادی کاهش داد.

– کمک به ریکاوری سریع پس از زایمان:

همانطور که در مورد فوق ذکر شد، شکم‌بند از کشیدگی پوست طی دوران بارداری جلوگیری می‌کند، لذا پس از زایمان پوست ناحیه شکم سریع‌تر به حالت قبل باز می‌گردد.

– خاصیت جذب شوک:

با توجه به ساختار نرم و انعطاف‌پذیر شکم‌بند، استفاده از آن می‌تواند آسیب جنین بر اثر ضربات ناگهانی به شکم را کاهش دهد.

– قابلیت تنظیم در طی دوران بارداری:

ساختار منحصر به فرد شکم‌بند و استفاده از پارچه‌های خاص در آن این امکان را فراهم آورده است که در طی دوران بارداری با افزایش حجم شکم بتوان آن را تنظیم نمود.

– پوشیدن و باز کردن آسان:

با توجه به شرایط خاص زنان باردار خصوصا در اواخر دوران بارداری این شکم بند به نحوی طراحی شده است که بتوان با سهولت هرچی بیشتر پوشید و یا از تن خارج نمود.

– سبک و راحت:

وزن بسیار پایین این شکم‌بند باعث رضایت مادر به هنگام اسفتاده از آن می‌شود.

– رنگ روشن:

با توجه به تاثیر مثبت رنگ روشن در آرامش انسان، در این شکم بند از رنگهای روشن استفاده شده است.

نمایش بیشتر بستن