فشارسنج ای ان دی مدل UM-102


3 سال گارانتی، 1 سال تعویض و 5 سال خدمات پس از فروش

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج ای ان دی مدل UM-102

 در‌گیری‌های زندگی در دنیای امروز، باعث افزایش فشار خون افراد مخصوصا در سنین بالا‌تر شده است. فشار خون بالا، عامل بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله مشکلات قلبی و عروقی، سکته‌های مغزی و نارسایی‌های کلیوی است. از این رو‌، لازم است برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا ، مرتب آن را توسط دستگاه فشار سنج مورد سنجش قرار داد. متداول‌ترین دستگاه‌های فشار سنج موجود در بازار در دسته‌های زیرجای می‌گیرند:

فشار‌سنج عقربه‌ای: یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های فشار سنج مورد استفاده است. این فشار‌سنج یک کیسه باد دارد که توسط تلمبه‌ پر می‌شود که برای اندازه‌گیری فشار خون، شریان‌های بدن فرد را می‌بندد.

فشار‌سنج دیجیتالی: یکی از جدید‌ترین فشار‌سنج‌های موجود در بازار با کارکردی آسان است که دارای یک مانیتور دیجیتالی و کیسه باد است. این دستگاه، دقت اندازه‌گیری بالا‌تری نسبت به سایر انواع فشار‌سنج‌ها دارد.

فشار‌سنج جیوه‌ای: از اولین فشار‌سنج‌هایی است که از دیر‌باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ستون جیوه‌ای این فشار‌سنج می‌توان میزان فشار خون افراد را با دقت نسبتاً بالایی اندازه‌گیری کرد. این نوع فشار‌سنج به دلیل در‌صد خطای کم و دوام بالای خود، اغلب توسط پزشکان نیز استفاده می‌شود.

بر‌اساس نحوه استفاده نیز می‌توان فشار‌سنج‌ها را به دو دسته بازویی و مچی تقسیم‌بندی کرد. فشار‌سنج بازویی با بسته شدن بر‌روی ساعد و فشار‌سنج مچی با بسته شدن روی مچ، فشار خون را اندازه‌گیری می‌کنند.

فشار سنج ای ان دی (AND) مدل UM102 تیپ رومیزی دیجیتال طرح جیوه ای فوق دقیق و با عمر بسیار طولانی مناسب برای پزشکان عزیز می باشد.در سال 2005 میلادی کمپانی A&D Medical برای نخستین بار دست به طراحی فشار سنج دیجیتال جیوه ای جهت تلفیق روش سنتی با روش دیجیتال مدرن زد. فشارسنج بیمارستانی طرح جیوه AND مدل UM102 در دو نوع پایه دار و رومیزی یکی از دقیق ترین و بادوام ترین فشارسنج های دنیا است. این فشار سنج طرح جیوه می باشد که به علت خطرناک و سمی بودن جیوه، محققان شرکت AND نمایشگر دیجیتالی دقیق تر از جیوه طراحی کرده اند. این فشارسنج مناسب برای اندازه گیری بیمارستانی فشار و ضربان قلب می باشد. هم‌چنین این فشارسنج دارای کاف چسبی با کیفیت و قابل شست و شو مناسب برای سایز مچ و بازوی 22 الی 32 سانتی متر می باشد و بیش از 150 هزار بار قابلیت اندازه گیری فشار را را دارد

ویژگی‌ها:

  -  دارای صفحه نمایش دیجیتال
  - مناسب استفاده در بیمارستان ها
 - پارچه کاف قابل شست وشو
 - کاف بدون لاتکس
 - سنجش ضربان قلب
 - محكم و مقاوم در برابر مواد شيميايي
 - ستون صفحه قابل تنظيم براي تجزيه و تحليل نتيجه آسان تر
 - صفحه نمایش بزرگ و خوانا
 - منبع تغذیه: باتری
 - باتری غیرقابل شارژ
 - صفحه نمایش ضد انعکاس نور

 - وزن : 350 گرم

 - ابعاد: 28 × 20 ×10 سانتي متر
 - سایز مچ و بازو:  22 الی 32 سانتی متر
 - محتویات همراه: کیف 

برای کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری و همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا در روز‌های اخیر، شما می‌توانید دستگاه فشار‌سنج را از دیجی نبض خریداری کنید. دیجی نبض با ارائه ضمانت نامه معتبر و دارا بودن تنوع بالای محصولات، خیال شما را بابت یک خرید اینترنتی مطمئن راحت می‌کند.

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن