فشارسنج بازویی امرن مدل m2


4 سال گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج بازویی امرن مدل m2

در‌گیری‌های زندگی در دنیای امروز، باعث افزایش فشار خون افراد مخصوصاً در سنین بالا‌تر شده است. فشار خون بالا، عامل بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله مشکلات قلبی و عروقی، سکته‌های مغزی و نارسایی‌های کلیوی است که در بسیاری از موارد بیماری فشار خون به صورت تصادفی کشف می‌شود، زیرا این بیماری پیش از شروع، علائم هشدار دهنده زیادی ندارد. افراد مبتلا به فشار خون ممکن است سال‌ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی ادامه دهند بنابراین برای پیشگیری از صدمات غیرقابل جبران، کنترل مرتب فشار خون اهمیت دارد. از این رو‌، لازم است برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا ، مرتب آن را توسط دستگاه فشار سنج مورد سنجش قرار داد. متداول‌ترین دستگاه‌های فشار سنج موجود در بازار در دسته‌های زیرجای می‌گیرند:

فشار‌سنج عقربه‌ای: یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های فشار سنج مورد استفاده است. این فشار‌سنج یک کیسه باد دارد که توسط تلمبه‌ پر می‌شود که برای اندازه‌گیری فشار خون، شریان‌های بدن فرد را می‌بندد.

فشار‌سنج دیجیتالی: یکی از جدید‌ترین فشار‌سنج‌های موجود در بازار با کارکردی آسان است که دارای یک مانیتور دیجیتالی و کیسه باد است. این دستگاه، دقت اندازه‌گیری بالا‌تری نسبت به سایر انواع فشار‌سنج‌ها دارد.

فشار‌سنج جیوه‌ای: از اولین فشار‌سنج‌هایی است که از دیر‌باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ستون جیوه‌ای این فشار‌سنج می‌توان میزان فشار خون افراد را با دقت نسبتاً بالایی اندازه‌گیری کرد. این نوع فشار‌سنج به دلیل در‌صد خطای کم و دوام بالای خود، اغلب توسط پزشکان نیز استفاده می‌شود.

بر‌اساس نحوه استفاده نیز می‌توان فشار‌سنج‌ها را به دو دسته بازویی و مچی تقسیم‌بندی کرد. فشار‌سنج بازویی با بسته شدن بر‌روی ساعد و فشار‌سنج مچی با بسته شدن روی مچ، فشار خون را اندازه‌گیری می‌کنند.

فشارسنج «امرن» (Omron) مدل «M2» از فشارسنج‌های بازویی این شرکت با سایز کاف 22 تا 32 سانتی‌متر و 30 حافظه‌ی ذخیره‌سازی است. فشار سنج امرن نیز مانند سایر فشارسنج‌های امرن به تکنولوژی Intellisense (هوشمندانه) مجهز شده است. به کمک این تکنولوژی فشار باد با توجه به فشارخون شخص تا جایی که لازم است بالا می‌رود، بنابراین علاوه بر دقت بالایی که این فشارسنج دارد، اندازه‌گیری فشار با آن سریع و آسان است. کاف نباید خیلی شل و یا بیش‌ازحد سفت به دور بازو بسته شود. درصورتی‌که کاف به شکل صحیح به دور بازو بسته شده باشد، نشانگر OK روی صفحه ظاهر می‌شود. مانند اکثر فشارسنج‌ها ،فشارسنج امرن علاوه بر فشار، ضربان قلب را نیز اندازه‌گیری می‌کند، اما علاوه بر این دارای سیستم تشخیص ضربان قلب نامنظم (آریتمی) نیز است. نتایج اندازه‌گیری شده به شکل خودکار داخل یکی از 30 حافظه‌ی دستگاه ذخیره می‌شوند. انرژی این فشارسنج از 4 عدد باتری قلمی تأمین می‌شود که در زیر آن جای می‌گیرند. اگر فشارسنج روشن بماند، برای جلوگیری از تخلیه‌ی ناخواسته‌ی باتری‌ها، پس از 5 دقیقه به شکل خودکار خاموش می‌شود. هنگامی‌که باتری‌ها ضعیف می‌شوند نشانگر باتری خالی روی صفحه چشمک می‌زند. فشارسنج «امرن» (Omron) مدل «M2» دارای ورودی پورت آداپتور نیز است و می‌تواند از برق به‌جای باتری استفاده کند. اما آداپتور همراه دستگاه ارائه نشده و باید به شکل جداگانه یک آداپتور 6 ولتی تهیه کرد. برای حمل و نگه‌داری آسان‌تر دستگاه یک کیف همراه آن ارائه شده است.

ویژگی‌‌ها:

- مجهز به سیستم Intellisense (هوشمندانه) برای افزایش سرعت و دقت اندازه‌گیری

- نوع صفحه نمايش:  LCD

- صفحه نمايش با اعداد بزرگ و خوانا

- نمايشگر تاريخ و ساعت

- حافظه ذخيره نتايج

- حافظه داخلي با قابلیت ذخیره‌ی 30 نتیجه

- دارای سنجش ضربان قلب

- منبع تغذیه: برق و باتری

- دارای نشانگر صحیح بستن کاف

- ابعاد 104 × 84 × 129 میلی‌متر

- وزن 400گرم

- دارای نشانگر صحیح بستن کاف

- اقلام همراه: کیف نگه‌داری، 4عدد باتری قلمی

- (آداپتور همراه دستگاه ارائه نشده است)

 

برای کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری و همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا در روز‌های اخیر، شما می‌توانید دستگاه فشار‌سنج را از دیجی نبض خریداری کنید. دیجی نبض با ارائه ضمانت نامه معتبر و دارا بودن تنوع بالای محصولات، خیال شما را بابت یک خرید اینترنتی مطمئن راحت می‌کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن