فشارسنج بازویی بیورر مدل BM44


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج بازویی بیورر مدل BM44

فشار خون بالا که به آن فشار خون شریانی هم گفته می‌شود امروزه یکی از مهم‌ترین خطرات سلامتی است در بسیاری از موارد بیماری فشار خون به صورت تصادفی کشف می‌شود زیرا این بیماری پیش از شروع ،علائم هشدار دهنده زیادی ندارد. افراد مبتلا به فشار خون ممکن است سال‌ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی ادامه دهند بنابراین برای پیشگیری از صدمات غیرقابل جبران کنترل مرتب فشار خون اهمیت دارد. در زمینه دستگاههای فشارسنج چه دستگاه‌های فشارسنج مچی و بازويی با کاربرد آسان و یا عمل مدرن بلوتوث گزینه‌های متنوعی برای مراقبت از سلامت در اختیار شما قرار دارددستگاه‌های فشارسنج بازویی بیشتر مناسب افراد مسن‌تر، سیگاری یا مبتلا به دیابت است. شريان هاي مچ افراد مسن یا کسانی که دچار بعضی از بیماری‌ها هستند اغلب تنگ می‌شود که سبب می‌شود اندازه گیری فشار خون از آنها دقت کافی نداشته باشد دستگاه فشارسنج بازویی فشار خون شما را درست در سطح قلب اندازه می‌گیرند بنابراین دقت اندازه گیری آن بالا است.

فشار سنج بازویی بیورر Beurer مدل BM44 محصولی طبی و تمام‌ اتوماتیک جهت سنجش فشارخون و ضربان قلب است. این فشار سنج برای بازوهایی با سایز 22 تا 30 سانتی‌متر مناسب است و برای بازوهای بزرگ‌تر باید بازوبند سایز بزرگ 30 تا 42 سانتی‌متری را تهیه کرد. BM44 اطلاعات را توسط نمایشگر LCD بزرگ به صورت واضح و خوانا نمایش می‌دهد. از مزایای این مدل می‌توان به خاموشی خودکار، دکمه‌ی روشن و خاموش چراغ‌دار، نشانگر تعویض باتری و اندازه‌گیری تمام‌اتوماتیک فشارخون و ضربان قلب از طریق بازو اشاره کرد؛ ضمن اینکه این مدل دارای قابلیت هشدار خطا در اندازه‌گیری می باشد. مدل BM44 تأییدیه‌ی انجمن WHO را دارد.  در نتیجه این دستگاه برای بیماران قلبی و دارای فشارخون بالا توصیه می‌شود.

ویژگی های فشار سنج بازویی بیورر Beurer مدل :BM44

- اندازه گيري تمام اتوماتيك فشار خون و ضربان قلب از طريق بازو

- برنده جايزه طرا حی RED DOT

- نمايشگر خوانا،نمايشگر بزرگ با نور آبي

- دكمه خاموش/روشن چراغدار

- مناسب دور بازوی22 تا 30 سانتیمتر 

- پيغام هشدار خطا در اندازه گيري

- نشانگر تعویض باتری

- دارای نشان رده بندی WHO

- خاموشي خودكار

 - كيف نگهداري 

- شامل 4 باتري 1.5 ولتي

- امكان تهيه بازوبند سايز بزرگ 30 تا 42 سانتيمتر و لوازم جانبي

-  با دفترچه راهنمای فارسی،انگلیسی و آلمانی

 

دیجی نبض ارائه کننده انواع فشارسنج های بازویی و مچی و عقربه ای با ضمانت نامه در حوزه‌های گوناگون است و تمامی برند‌های معتبرفشارسنج ها را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن