فشارسنج بازویی رز مکس مدل X9


5 سال گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج بازویی رز مکس مدل X9

فشار خون بالا که به آن فشار خون شریانی هم گفته می‌شود امروزه یکی از مهم‌ترین خطرات سلامتی است در بسیاری از موارد بیماری فشار خون به صورت تصادفی کشف می‌شود زیرا این بیماری پیش از شروع، علائم هشدار دهنده زیادی ندارد. افراد مبتلا به فشار خون ممکن است سال‌ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی ادامه دهند بنابراین برای پیشگیری از صدمات غیرقابل جبران کنترل مرتب فشار خون اهمیت دارد. در زمینه دستگاه های فشارسنج چه دستگاه‌های فشارسنج مچی و بازويی با کاربرد آسان و یا عمل مدرن بلوتوث گزینه های متنوعی برای مراقبت از سلامت در اختیار شما قرار دارد.

دستگاه های فشارسنج بازویی بیشتر مناسب افراد مسن‌تر، سیگاری یا مبتلا به دیابت است. شريان هاي مچ افراد مسن یا کسانی که دچار بعضی از بیماری‌ها هستند اغلب تنگ می‌شود که سبب می‌شود اندازه گیری فشار خون از آنها دقت کافی نداشته باشد دستگاه فشارسنج بازویی، فشار خون شما را درست در سطح قلب اندازه می‌گیرد بنابراین دقت اندازه گیری آن بالا است. 

فشارسنج رزمکس مدل X9 یکی از فشارسنج‌های باکیفیت دیجیتالی موجود در بازار می‌باشد و مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا که دور بازو بسته می‌شود و فشار خون فرد را آسان و دقیق اندازه‌گیری می‌کند. تمام اطلاعاتی که کاربر نیاز دارد بر روی LCD آن نمایش داده می‌شود.از آنجایی که این فشارسنج نشانگر تاریخ و زمان دارد به همین خاطر امکان کنترل فشارخون بیمار بعد از هر چند بار اندازه‌گیری را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین شما می‌توانید نتایج ثبت شده در حافظه‌ی دستگاه را با پزشک خود در میان بگذارید تا بررسی وضعیت بیماری شما به شکل دقیق‌تری انجام پذیرد. این محصول با قابلیت‌هایی نظیر تشخیص حرکت دست هنگام اندازه‌گیری، تشخیص درست بستن و جدا شدن کاف، نمایشگر میزان ریسک فشارخون، نمایشگر با نور پس‌زمینه به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار شناخته می‌شود.  کاربری و روش استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و با بستن آن به دور بازو در کمترین زمان ممکن فشارخون شما سنجیده می‌شود. حرفه‌ای بودن فشارسنج رزمکس مدل X9 از این جهت است که توانایی تشخیص آریتمی قلبی، فیبریلاسیون (سکته) قلبی، بیماری تاکیکاردی و بیماری برادیکاردی را دارد بنابراین تمام نیاز شما را برطرف خواهد کرد. در انتها در نظر داشته باشید که علاوه بر ویژگی‌های ذکرشده دستگاه‌های فشارسنج بازویی نسبت به دیگر مدل‌های دیجیتال، دقت اندازه‌گیری بالاتری دارند.

 

ویژگی‌ها:

 - سنجش فشارخون به همراه میزان ضربان قلب
  - تشخیص بیماری تاکیکاردیا و برادیکاریا
  - دارای صفحه نمایش بزرگ و خوانایی اعداد برای افراد مسن
  - قابليت خاموشي خودکار
  - مناسب کاربري خانگي
  - قابليت تشخيص آريتمي
  - هشدار خطاي محاسباتي
  - قابل استفاده با برق و باتري
  - داراي نمايشگر تعويض باتري
  - تشخیص انقباض نامنظم دهلیزی (AFib)
  - 
نشانگر انقباض زودرس دهلیزی (PC)
  - 
تشخیص کندکاری قلب (BRAD)
  - 
قابلیت اندازه‌گیری اتوماتیک و اسیلومتریکی
  - نشانگر صحیح بستن کاف 
  - تشخیص حرکت در هنگام اندازه گیری
  - دارای سه کاف کوچک، متوسط و بزرگ
  - دارای نگهدارنده کاف
  - دارای نور پس‌زمینه
  - کالیبراسیون مادام العمر
  - دارای فناوری HSD

اقلام همراه:

  -  دارای سوکت آداپتور

  -  دارای کیف قابل حمل

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن