فشارسنج بازویی A&D مدل UM211


3 سال گارانتی، 1 سال تعویض و 5 سال خدمات پس از فروش

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج بازویی A&D مدل UM211

 در‌گیری‌های زندگی در دنیای امروز، باعث افزایش فشار خون افراد مخصوصا در سنین بالا‌تر شده است. فشار خون بالا، عامل بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله مشکلات قلبی و عروقی، سکته‌های مغزی و نارسایی‌های کلیوی است. از این رو‌، لازم است برای کنترل و پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالا ، مرتب آن را توسط دستگاه فشار سنج مورد سنجش قرار داد. متداول‌ترین دستگاه‌های فشار سنج موجود در بازار در دسته‌های زیرجای می‌گیرند:

فشار‌سنج عقربه‌ای:

 یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های فشار سنج مورد استفاده است. این فشار‌سنج یک کیسه باد دارد که توسط تلمبه‌ پر می‌شود که برای اندازه‌گیری فشار خون، شریان‌های بدن فرد را می‌بندد.

فشار‌سنج دیجیتالی:

یکی از جدید‌ترین فشار‌سنج‌های موجود در بازار با کارکردی آسان است که دارای یک مانیتور دیجیتالی و کیسه باد است. این دستگاه، دقت اندازه‌گیری بالا‌تری نسبت به سایر انواع فشار‌سنج‌ها دارد.

فشار‌سنج جیوه‌ای:

از اولین فشار‌سنج‌هایی است که از دیر‌باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به ستون جیوه‌ای این فشار‌سنج می‌توان میزان فشار خون افراد را با دقت نسبتا بالایی اندازه‌گیری کرد. این نوع فشار‌سنج به دلیل در‌صد خطای کم و دوام بالای خود، اغلب توسط پزشکان نیز استفاده می‌شود.

بر‌اساس نحوه استفاده نیز می‌توان فشار‌سنج‌ها را به دو دسته بازویی و مچی تقسیم‌بندی کرد. فشار‌سنج بازویی با بسته شدن بر‌روی ساعد و فشار‌سنج مچی با بسته شدن روی مچ، فشار خون را اندازه‌گیری می‌کنند.


فشارسنج بیمارستانی بازویی رومیزیAND UM-211یکی از دقیق ترین، بادوام ترین و مقرون به صرفه ترین فشارسنج های دنیا است که برای استفاده مکرر در طول روز طراحی شده است و هم در مراکز درمانی ، بیمارستان ها و هم در منازل از آن می توان استفاده کرد. این محصول در حالت اندازه گیری دومنظوره (حالت شنیداری باکاربرد حالت گوشی ضربان سنج و نوسان سنج) طراحی شده است و سرعت انقباض آن قابل تنظیم است (5 یا 2.5 میلی متر جیوه). این دستگاه دارای قابلیت شروع سریع در حالت معاینه می باشد. هم‌‌چنین این فشارسنج دارای کاف چسبی با کیفیت، با دوام و قابل شست و شو مناسب برای سایز مچ و بازوی 22 الی 32 سانتی متر می باشد. فشار سنج  UM-211 فشار تورم آن قابل تنظیم است و همچنین به علت اندازه کوچک و وزن کم آن به راحتی می توان آن را حمل کرد.

 

ویژگی ها: 

- دارای صفحه نمایش دیجیتال

- حالت اندازه گیری دو منظوره: معاینه ای و اسیلوسکوالی (شنیداری و نوسان سنجی)

- رومیزی

- مناسب استفاده در بیمارستان ها و منازل

- پارچه کاف حرفه ای قابل شست وشو

- مقاوم در برابر مواد شیمیایی

- کاف بدوت لاتکس

- نگهدارنده کاف و سهولت حمل

- سنجش ضربان قلب

- سرعت انقباض قابل تنظیم : 5 یا 2.5 میلی متر جیوه

- نمایشگر ضربان نامنظم قلب

- نمایشگر دما

- فشار تورم قابل تنظیم(خودکار/220/250/280)

- محكم و مقاوم در برابر مواد شيميايي

- ستون صفحه قابل تنظيم براي تجزيه و تحليل نتيجه آسان تر

- صفحه نمایش بزرگ و خوانا

- منبع تغذیه: باتری و برق

- قابلیت 99 بار ذخیره

- باتری قابل شارژ تا 300 بار اندازه گیری با یک بار شارژ

- دارای نور پس زمینه LCD

- دارای نگه دارنده بازوبند و گیره جهت حمل

- 550 گرم

- ابعاد: 14*20*12 سانتی متر

- سایز مچ و بازو:  22 الی 32 سانتی متر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن