فشارسنج بیورر مدل BM27


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

1,900,000 تومان
0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج بیورر مدل BM27

فشار خون بالا که به آن فشار خون شریانی هم گفته می‌شود امروزه یکی از مهم‌ترین خطرات سلامتی است. در بسیاری از موارد بیماری فشار خون به صورت تصادفی کشف می‌شود زیرا این بیماری پیش از شروع، علائم هشدار دهنده زیادی ندارد. افراد مبتلا به فشار خون ممکن است سال‌ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی ادامه دهند بنابراین برای پیشگیری از صدمات غیرقابل جبران، کنترل مرتب فشار خون اهمیت دارد. در زمینه دستگاه های فشارسنج چه دستگاه‌های فشارسنج مچی و بازويی با کاربرد آسان و یا عمل مدرن بلوتوث گزینه های متنوعی برای مراقبت از سلامت در اختیار شما قرار دارد.

دستگاه های فشارسنج بازویی بیشتر مناسب افراد مسن‌تر، سیگاری یا مبتلا به دیابت است. شريان هاي مچ افراد مسن یا کسانی که دچار بعضی از بیماری‌ها هستند اغلب تنگ می‌شود که سبب می‌شود اندازه گیری فشار خون از آنها دقت کافی نداشته باشد دستگاه فشارسنج بازویی فشار خون شما را درست در سطح قلب اندازه می‌گیرد بنابراین دقت اندازه گیری آن بالا است.

 فشارسنج بیورر (Beurer) مدل (BM27) از نوع بازویی است و قابلیت‌هایی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان اطلاعاتی بیش از فشار خون را به دست آورد. این دستگاه قابلیت سنجش ضربان قلب دارد که می‌تواند برای کسانی که مشکلات قلبی عروقی دارند کاربردی باشد. مدل BM27 همچنین قابلیت تشخیص آریتمی دارد و اگر در محاسبات خطایی وجود داشته باشد، به کاربر هشدار می‌دهد. منبع انرژی این دستگاه باتری قابل تعویض و غیر قابل شارژ و از نوع نیم‌قلمی است. البته دستگاه مجهز به نمایشگر تعویض باتری نیز است و اگر باتری نیاز به تعویض داشته باشد به کاربر اطلاع می‌دهد. از آن جایی که معمولا سالمندان از دستگاه‌های این چنینی استفاده می‌کنند، شرکت بیورر کار را برای آن‌ها ساده کرده است. کنار صفحه نمایش این دستگاه‌ها رنگ‌هایی تعبیه شده که با استفاده از آن ها می‌توان محدوده‌ی فشار خون را تشخیص داد. از دیگر مشخصه‌های فشارسنج بیورر Beurer مدل BM27 می‌توان به نشانگر نحوه‌ی بستن صحیح کاف اشاره کرد که در صورت درست بسته نشدن کاف، به کاربر هشدار می‌دهد.

ویژگی‌ها:

-  اندازه گیری تمام اتوماتیک فشار خون و ضربان قلب از طریق بازو

 - میانگین فشار خون صبح و شب در 7 روز گذشته

- جایگاه حافظه: 2×60

 - رده بندی: WHO

 - تشخیص آریتمی

- نمایشگر بزرگ و خوانا

 - مناسب دور بازو 23 تا 32 سانتیمتر

 - عملکرد تاریخ و زمان/خاموشی خودکار

 - پیغام هشدار خطا در اندازه گیری

 - نشانگر تعویض باتری

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن