فشارسنج بیورر مدل BM28


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشارسنج بیورر مدل BM28

فشار خون بالا که به آن فشار خون شریانی هم گفته می‌شود امروزه یکی از مهم‌ترین خطرات سلامتی است در بسیاری از موارد، بیماری فشار خون به صورت تصادفی کشف می‌شود زیرا این بیماری پیش از شروع، علائم هشدار دهنده زیادی ندارد. افراد مبتلا به فشار خون ممکن است سال‌ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی ادامه دهند بنابراین برای پیشگیری از صدمات غیرقابل جبران، کنترل مرتب فشار خون اهمیت دارد. در زمینه دستگاه های فشارسنج چه دستگاه‌های فشارسنج مچی و بازويی با کاربرد آسان و یا عمل مدرن بلوتوث گزینه های متنوعی برای مراقبت از سلامت در اختیار شما قرار دارد.

دستگاه های فشارسنج بازویی بیشتر مناسب افراد مسن‌تر، سیگاری یا مبتلا به دیابت است. شريان هاي مچ افراد مسن یا کسانی که دچار بعضی از بیماری‌ها هستند اغلب تنگ می‌شود که سبب می‌شود اندازه گیری فشار خون از آنها دقت کافی نداشته باشد. دستگاه فشارسنج بازویی فشار خون شما را درست در سطح قلب اندازه می‌گیرد بنابراین دقت اندازه گیری آن بالا است.

فشارسنج بیورر Beurer مدل BM28 دارای صفحه نمایش بزرگ و قابلیت‌هایی است که آن را به فشارسنج کارآمد تبدیل می‌کند. قابلیت‌هایی نظیر 120 حافظه داخلی قابل استفاده برای ۴ کاربر، قابلیت خاموشی خودکار، سنجش ضربان قلب، تشخیص آریتمی و هشدار خطای محاسباتی همه از قابلیت‌های قابل توجه این دستگاه محسوب می‌شوند. در بسیاری از خانواده‌ها بیماری فشار خون موروثی است و چند نفر در یک خانواده از این بیماری رنج می‌برند. حافظه داخلی این دستگاه که برای ۴ کاربر قابل استفاده است، به این خانواده‌ها کمک می‌کند همه از یک دستگاه استفاده کنند و نتایج سنجش فشار خون هر کاربر به صورت جداگانه ذخیره می‌شود. همچنین بیماری‌های قلبی عروقی بین بیماران مبتلا به فشار خون رایج است، از این رو سنجش ضربان قلب و تشخیص آریتمی این دستگاه می‌تواند برای این افراد کاربرد زیادی داشته باشد. منبع تغذیه‌ی فشارسنج بیورر (Beurer) مدل (BM28) چهار عدد باتری قلمی قابل تعویض است. البته دستگاه به نمایشگر تعویض باتری نیز مجهز است. در نهایت این که سایز مناسب بازو برای این دستگاه 22 تا 42 سانتی‌متر است.

ویژگی‌ها:

 -  اندازه گیری تمام اتوماتیک فشارخون و ضربان قلب از طریق بازو

 - ذخیره مقادیر اندازه گیری شده

 - میانگین فشار خون صبح و شب در 7 روز گذشته

 - نمایشگر خوانا

- رده بندی: WHO  

 - عملکرد تاریخ و زمان/خاموشی خودکار

 - مناسب دور بازو 22 تا 36 سانتیمتر

 - پیغام هشدار خطا در اندازه گیری

 - نشانگر تعویض باتری

- تشخیص آریتمی

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن