فشار سنج بازویی گویا رز مکس مدل CF-175


5 سال گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی فشار سنج بازویی گویا رز مکس مدل CF-175

فشار خون بالا که به آن فشار خون شریانی هم گفته می‌شود امروزه یکی از مهم‌ترین خطرات سلامتی است در بسیاری از موارد بیماری فشار خون به صورت تصادفی کشف می‌شود زیرا این بیماری پیش از شروع، علائم هشدار دهنده زیادی ندارد. افراد مبتلا به فشار خون ممکن است سال‌ها بدون هیچ ناراحتی به زندگی ادامه دهند بنابراین برای پیشگیری از صدمات غیرقابل جبران کنترل مرتب فشار خون اهمیت دارد. در زمینه دستگاه های فشارسنج چه دستگاه‌های فشارسنج مچی و بازويی با کاربرد آسان و یا عمل مدرن بلوتوث گزینه های متنوعی برای مراقبت از سلامت در اختیار شما قرار دارد.دستگاه های فشارسنج بازویی بیشتر مناسب افراد مسن‌تر، سیگاری یا مبتلا به دیابت است. شريان­هاي مچ افراد مسن یا کسانی که دچار بعضی از بیماری‌ها هستند اغلب تنگ می‌شود که سبب می‌شود اندازه گیری فشار خون از آنها دقت کافی نداشته باشد دستگاه فشارسنج بازویی فشار خون شما را درست در سطح قلب اندازه می‌گیرند بنابراین دقت اندازه گیری آن بالا است.

فشارسنج «رزمکس» (Rossmax) مدل «CH175f» از نوع بازویی بوده و دارای قابلیت اعلان صوتی فشار، سیستم تشخیص حرکت، آشکارساز ضربان نامنظم قلب و حافظه‌ی ذخیره‌سازی 90 فشار اندازه‌گیری شده است. این فشارسنج پس از اندازه‌گیری فشار، دو عدد فشار سیستولیک و دیاسیتولیک را اعلام می‌کند. قابلیت سخنگو بودن فشارسنج برای کسانی که توانایی خواندن صفحه‌نمایش را ندارند بسیار کاربردی است. زبان اعلان صوتی را می‌توان از بین شش زبان مختلف انتخاب کرد که خوشبختانه زبان فارسی هم جزئی از آن‌ها است. این فشارسنج به سیستم تشخیص حرکت مجهز شده است. چنانچه هنگام اندازه‌گیری فشار، دست شخص تکان بخورد علامت دست روی صفحه به نمایش درمی‌آید که نشان می‌دهد اندازه‌گیری دقیق نیست و باید دوباره انجام شود. علاوه بر این دستگاه مجهز به آشکارساز ضربان نامنظم قلب (IHB) است که درصورتی‌که ضربان قلب شخص نامنظم باشد روی صفحه نشان داده می‌شود. انرژی دستگاه از چهار عدد باتری نیم قلم تأمین می‌شود. علاوه بر این می‌توان از آداپتور هم استفاده کرد که البته همراه دستگاه ارائه نمی‌شود و باید به شکل جداگانه تهیه شود. فشار اندازه‌گیری‌شده به شکل دو فشار سیستولیک و دیاسیستولیک روی صفحه به نمایش درمی‌آید. مقدار فشار اندازه‌گیری شده در کنار صفحه‌نمایش درجه‌بندی می‌شود و میزان ریسک آن توسط رنگ‌های سبز، زرد، نارنجی و قرمزی که کنار صفحه‌ است قابل‌تشخیص است. علاوه بر فشار، تعداد ضربان قلب در دقیقه نیز نمایش داده می‌شود. علاوه بر این میانگین 3 فشار آخر نیز محاسبه شده و نمایش داده می‌شود. در صورت روشن ماندن دستگاه، پس از 60 ثانیه به شکل خودکار خاموش می‌شود. این فشارسنج با استانداردهای انجمن فشار اروپا تطابق دارد و استاندارد AAMI را نیز کسب کرده است. 

ویژگی‌ها:

   -  نوع صفحه نمایش:  LCD

  -  دارای نمایشگر تاریخ و ساعت

  - قابلیت ذخیره‌ی 90 نتیجه

  - قابلیت خاموشی خودکار

  - سایز مناسب بازو/مچ: 24 تا 40 سانتی متر

  - سنجش ضربان قلب

  - نوع باتری: غیر قابل شارژ

 دارای - نمایشگر تعویض باتری

  - قابلیت تشخیص آریتمی

  - هشدار خطای محاسباتی

  - تأمین انرژی از راه باتری

- دارای سوکت آداپتور

  - دارای سیستم تشخیص حرکت

 - تشخیص صحیح بستن کاف

  - قابلیت اعلان صوتی فشار به زبان فاسی

  - قابلیت میانگین‌گیری از 3 نتیجه‌ی آخر

  - درجه‌بندی ریسک فشار

دارای کاف ضد حساسیت 

- کالبیراسیون مادام العمر

اقلام همراه:

  -  محفظه‌ی نگه‌داری

  - کاف دور بازو

  - 4عدد باتری قلمی

  - دفترچه راهنما

 

برای کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری و همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا در روز‌های اخیر، شما می‌توانید دستگاه فشار‌سنج را از دیجی نبض خریداری کنید. دیجی نبض با ارائه ضمانت نامه معتبر و دارا بودن تنوع بالای محصولات، خیال شما را بابت یک خرید اینترنتی مطمئن راحت می‌کند.

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن