لامپ مادون قرمز مدل il21


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی لامپ مادون قرمز مدل il21

بعد از یک پیاده‌روی طولانی مدت یا فعالیت ورزشی سنگین، ماهیچه‌های بدن به استراحت نیاز دارند. در برخی موارد این فشارها موجب گرفتگی و درد عضلانی می‌شوند. برای رفع این مشکلات می‌توان کارهای مختلفی انجام داد یا از وسایل متفاوتی کمک گرفت. یکی از این دستگاه‌ها، لامپ مادون قرمز است. با استفاده از IL21 می‌توان دردهای ماهیچه ای و مفصلی را تسکین داد. همچنین این مدل برای رفع سرماخوردگی و افزایش جریان خون نیز به‌کار می‌رود. این محصول دارای یک لامپ مادون قرمز با قدرت 150 وات است. برای رفع درد باید ماهیچه‌‌های بدن را در طول روز، برای مدتی در معرض نور این لامپ قرار داد. با حرکت لامپ این مدل در 5 جهت متفاوت، تمام مناطق پوست در معرض اشعه‌ی تابشی قرار می‌گیرند. همچنین IL21 برای روشن شدن به برق شهری نیاز دارد. بنابراین اگر به یک دستگاه برای درمان سریع درد و گرفتگی عضلانی نیاز دارید، این محصول را می‌توانید انتخاب کنید.

ویژگی‌ها:

- سری قابل تنظیم در 5 موقعیت

- قدرت لامپ: 150 وات

- دارای لامپ با شیشه‌ی فشرده

- ابعاد: 14.5 × 22 × 17.5 سانتی‌متر

- تسلی بخش درد عضلات

- قابل استفاده به عنوان ماساژور

- زمان استفاده تا 12 دقیقه

استفاده از این محصول نیازمند داشتن اطلاعات فنی درباره نحوه‌ی کاربرد صحیح و با استفاده از دفترچه‌ی راهنمای محصول می‌باشد.

 

برای کاهش رفت و آمدهای غیرضروری و همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر، شما می­توانید دستگاه های مادون قرمز را از دیجی نبض خریداری کنید. دیجی نبض با ارایه ضمانت نامه معتبر و دارا بودن تنوع بالای محصولات، خیال شما را بابت یک خرید اینترنتی مطمین راحت می کند.

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن