مینی ماساژور سر و صورت و بدن بیورر مدل MG30


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی مینی ماساژور سر و صورت و بدن بیورر مدل MG30

تغییر سبک زندگی افراد در دنیای امروز و کاهش تحرک آن‌ها، باعث شده که روزانه افراد بیشتری دچار انواع کوفتگی و گرفتگی‌های عضلانی شوند. در این جا ماساژور‌ها به کمک آن‌ها آمدند تا با افزایش میزان گردش خون در بدن، خستگی و سایر درد‌های عضلانی را در آن‌ها بر‌طرف سازند.

انواع ماساژور و مدل‌های آن‌ها

ماساژور‌ها به دو دسته کلی دستی و برقی تقسیم می‌شوند.
کار کردن با ماساژور‌های برقی بسیار ساده و بدون نیاز به مصرف انرژی بوده و در محیط‌های مختلفی مثل محل کار و منزل می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
ماساژور‌های دستی نیز نسبت به مدل‌های‌ برقی سبک‌تر بوده و با نیروی دست یا باتری کارمی‌کنند.

از مهم‌ترین مدل‌های ماساژور موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماساژور سر

استفاده از این ماساژور در پوست سر، سرعت گردش خون را افزایش می‌دهد و در نتیجه موجب تقویت پیاز مو، کاهش ریزش موی سر و احساس آرامش در فرد می‌شود.

ماساژور پا

برای از بین بردن انواع فشار‌های وارده به ران، ساق و کف پا و ایجاد آرامش در فرد از این ماساژور استفاده می‌شود.

ماساژور کمر

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که زیاد پشت میز می‌نشینید، استفاده از این ماساژور را به شما توصیه می‌کنیم. ماساژور کمر قسمت‌های مختلف کمر، شانه و کتف را ماساژ می‌دهد و برای رفع انواع کوفتگی در این قسمت‌ها مفید است.

ماساژور لرزشی

از پر‌فروش‌ترین ماساژور‌های بازار است که با داشتن 4 سری لغزنده، تقریبا برای تمام نواحی بدن استفاده می‌شود. ماساژور‌های لرزشی برای رفع خستگی و کوفتگی‌ها و همچنین کاهش میزان استرس شما کاربرد دارند. این نوع ماساژور‌ها در 2 نوع دستی و برقی تولید و روانه بازار مصرف شده‌اند.

کوچک اما پر مصرف! این ماساژور را به سخت پسندان پیشنهاد می شود، مینی ماساژور بیورر مدل MG30 در عین کوچکی بسیار پرکاربرد بوده و ویژگی ضد آب بودن این محصول این امکان را می دهد که در حمام نیز بتوان از آن استفاده کرد. این محصول دارای سینی نگهداری ماساژور است. در این پک، سه ماساژور مخصوص ماساژ بدن، ماساژ سر و صورت نیز می باشد. طراحی زیبای این محصول به همراه حمل آسان از دیگر ویژگی های این ماساژور می باشد. 

ویژگی‌ها:

  - ماساژ سه ناحیه مختلف سر، صورت، بدن

  - ماساژ نرم ارتعاشی

  - ضد آب برای وقتی خیس هستید

  - با قالب مخصوص نگهداری ست ماساژور

- دارای 4 سری مختلف و متنوع

- دارای نشان برتر از RED DOT 2013

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر و لزوم خانه‌نشینی افراد برای مقابله با آن، وبسایت دیجی نبض این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با مشاهده و مقایسه انواع ماساژور‌ها، بهترین انتخاب را از لحاظ قیمت و کیفیت داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن