نبولایزر بیورر مدل ih40


2سال گارانتی آرمین درمان

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی نبولایزر بیورر مدل ih40

دستگاه نبولایزر برای بهبود بیماری‌های تنفسی، سرما‌خوردگی، آسم، برونشیت و انواع حساسیت‌های فصلی به کار می‌رود.

نحوه کارکرد دستگاه نبولایزر

دستگاه نبولایزر وظیفه تزریق دارو به ریه‌های بیمار از طریق ذرات هوا و آب را به عهده دارد. وقتی که بیمار با کمک نبولایزر دارو‌ها را استنشاق می‌کند، این دارو‌ها به طور مستقیم وارد دستگاه تنفسی او می‌شوند و از ورود آن‌ها به سایر بافت‌های بدنی جلو‌گیری می‌شود.

 دیگر کاربرد مهم نبولایزر در ایجاد هوای تنفسی مرطوب برای بیماران و کودکان است.

انواع نبولایزر‌ها:

1. اولترا‌سونیک:

این مدل از نبولایزر‌ها مولکول‌های دارویی را آنقدر کوچک می‌کنند تا به راحتی قابل استنشاق باشند. اولتراسونیک این کار را با استفاده از امواج فوق صوت انجام می‌دهد.

2. مش کپ:

در مدل مش کپ، صفحه‌ای با سوراخ‌های بسیار ریز میکروسکوپی تعبیه شده است که برای نبولایزرینگ دارو استفاده می‌شود. مزیت مهم این مدل، قابل حمل بودن آن و کارکرد بسیار ساده‌اش با باتری است.

3. پنوماتیک:

در این مدل، ذرات آب توسط پمپ فشار هوا به ذرات کوچک‌تری تقسیم می‌شوند. ذرات آب و اکسیژن با فشار بالایی از طریق لوله‌ای عبور می‌کنند. در نهایت محلول به دست آمده از قسمت انتهایی نبولایزر وارد دستگاه تنفسی بیمار می‌شود.

مزایای استفاده از نبولایزر

 - رساندن چند دارو به دستگاه تنفسی در یک زمان

 - برای افرادی که تنفس با اسپری برای آن‌ها دشوار است، می‌تواند کاربردی باشد

 - در شرایط حاد تنفسی استفاده از آن ضرورت دارد

 - تسهیل در استفاده برای کودکان

یکی از اجزای حیاتی بدن، ریه‌ها هستند. ریه‌ها با دریافت اکسیژن، رساندن آن به گلبول‌‌های‌ قرمز و سپس دفع دی اکسیدکربن موجب کارکرد طبیعی اجزای بدن می‌شوند. با به‌وجود آمدن اختلال در کارکرد این عضو از بدن، مشکلات مختلفی برای دیگر اعضای بدن به‌وجود می‌آید بنابراین استفاده از شیوه‌های درمان سریع می‌تواند از مشکلات بسیاری، جلوگیری کند. استنشاق دارو یک روش درمانی است که موجب درمان سریع بسیاری از بیماری‌های ریوی می‌شود. نبولایزر IH 40 توسط شرکت «بیورر» (Beure) طراحی شده است.این محصول برای درمان سرماخوردگی، آسم و بیماری‌های تنفسی استفاده می‌شود. از IH 40 می‌توان از طریق دو ماسک دهانی مختلف، برای کودکان و بزرگسالان استفاده کرد. این دستگاه با تبخیر دارو و فشرده سازی هوای خروجی می‌تواند، دارو را مستقیما به ریه‌ها برساند. بنابراین اگر به یک دستگاه برای درمان سریع بیماری‌های ریه نیاز دارید، IH 40 انتخابی مناسب است.

ویژگی‌ها:

 - ضدعفونی کننده

 - ظرفیت نبولایزیشن: 0.4 میلی‌لیتر در دقیقه

 - برای جلوگیری از حملات فشار هوا (بالا - پائین)

 - لوازم جانبی

   - دو عدد ماسک کودک و بزرگسال

 

شما می‌توانید انواع مدل‌های مختلف نبولایزر را در دیجی نبض مشاهده کنید و پس از مشورت با کارشناسان ما، نبولایزر مورد نظر خود را به سبد خرید خود در دیجی نبض اضافه کنید.

 

 

 

نمایش بیشتر بستن