پشتی طبی مدی فوم مدل Travel


بدون گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی پشتی طبی مدی فوم مدل Travel

تغییر شکل زندگی سبب شده است که بسیاری از ما ساعت‌های زیادی از روز را روی صندلی نشسته باشیم. اغلب افراد از کمردردهای گاه و بیگاه ناشی از نشستن طولانی شکایت دارند. راه‌حل ساده‌ای برای خلاصی از این دردها وجود دارد و آن استفاده از پشتی طبی برای صندلی است. پشتی طبی وسیله‌ای با طراحی ویژه مخصوص نصب روی قسمت پشتی انواع صندلی است. طراحی این وسیله به‌گونه‌ای است که هنگام نشستن، فرم بدن را به خود می‌گیرد و با حمایت از عضلات دو طرف کمر فشار روی مهره‌ها را کم می‌کند. یکی دیگر از عوامل کمردرد، شیوه‌ی ناصحیح نشستن است که خود با فشار به ستون مهره‌ها و ماهیچه‌های اطراف آن باعث درد در ناحیه‌ی پشت می‌شود. پشتی طبی به شخص کمک می‌کند تا در وضعیت صحیح بدنی قرار بگیرد و درست بنشیند. دو قسمتی که پشتی را تشکیل می‌دهند در جای خود حرکت می‌کنند و با شکل بدن هماهنگ می‌شوند، کمک می‌کنند که پشتی، فارغ از اندازه و شکل بدن برای همه قابل‌استفاده باشد.

پشتی طبی مدی فوم مدل تراول Medi Foam Travel Waist Pillow از جنس فوم نرم و باعث جلوگیری از گرفتگی و دردهای عضلانی می باشد. پشتی طبی مدی فوم مدل Travel قابل تنظیم روی انواع صندلی می باشد.

ویژگی‌ها:

 - ایجاد آرامش و انرژی به دلیل قرار گرفتن مناسب ستون فقرات

 - قابل تنظیم روی انواع صندلی

 - قابلیت شستشوی روکش

 - سایز: ۱۴*۳۰*۵۰ سانتی متر

 - وارد شدن فشار کمتر به ماهیچه‌ها و ستون فقرات

 - جلوگیری از گرفتگی و دردهای عضلانی

 

در سایت دیجی نبض می‌توانید انواع مدل‌های پشتی طبی را مشاهده کرده و سپس آن‌ها را با‌یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین خرید ممکن را بر اساس نیاز‌های خود داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن