کلاه آکاردئونی یکبار مصرف پارچه ای


بدون گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی کلاه آکاردئونی یکبار مصرف پارچه ای

کلاه آکاردئونی یکبار مصرف محصولی پر استفاده در رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها، بیمارستان‌ها، صنایع غذایی و دارویی و می باشد.این محصول به سادگی جلوی ریزش مو را گرفته و یا از نشستن گرد و غبار بر روی مو جلوگیری می کند.

چرا باید از کلاه آکاردئونی یکبار مصرف استفاده کنیم؟

بسیاری از بیماری ها و یا مسمومیت ها از راه هایی انتقال می یابند که در نوع خود جالب هستند. یکی از این راه ها می تواند موی انسان باشد کلاه آکاردیون به راحتی می تواند از این انتقال جلوگیری نماید.

مشاغلی که به نوعی فعالیتشان با بهداشت فردی افراد جامعه گره خورده است، باید موارد متعددی را در جهت حفظ بهداشت رعایت نمایند. یکی از این موارد جلوگیری از انتقال آلودگی بوسیله موی سر می باشد. کلاه آکاردئونی با یک مکانیزم ساده و ارزان می تواند تا درصد بسیار زیادی از انتقال آلودگی جلوگیری نماید. این کلاه به راحتی بر روی سر قرار می گیرد و با توجه به وزن بسیار کمی که دارد به هیچ عنوان حین استفاده اذیت کننده نیست. اجازه می دهد مدت زمان طولانی مصرف کننده از آن استفاده کند.

چرا این محصول را کلاه آکاردئونی معرفی می نمایند؟

چیدمان اولیه این محصول قبل از مصرف به شکل آکاردئونی در بسته بندی است و به همین دلیل به کلاه های آکاردئونی معروف شده است. این کلاه ها به مصرف کننده اجازه می دهد به راحتی در محیط های حساس رفت و آمد کند و نگرانی از بابت ریزش مو نداشته باشد. از کش اسپان باند در این کلاه ها استفاده شده است. همچنین در تولید آن از کش پهن استفاده می شود.

در چه مشاغلی می توان از این محصول استفاده کرد؟

این محصول که به شکل آکاردئون بوده و به راحتی قابل استفاده است، مورد مصرف بسیاری از مشاغل می باشد از جمله:

  - شیرینی پزی ها

  - آزمایشگاه ها

  - بیمارستانها

  - داروخانه ها

  - مهد کودک ها

  - مشاغل مربوط به غذا

ویژگی ها

- وزن هر عدد ۱۰ الی ۱۲ گرم
- ابعاد در حالت جمع شده: 2 × 18 سانتی‌متر
- طول کش کلاه در حالت باز شده:47 سانتی‌متر
- 100 عدد در هر بسته
- جنس
NON WOVEN
- پارچه اسپان باند
- رنگ سفید

 

 

 

 

 

 

 

نمایش بیشتر بستن