کیسه یخ ژله ایی


بدون گارانتی

فروشنده:‌ گامینو تجارت

8,200 تومان
0 نفر از خریداران این محصول را پیشنهاد داده‌اند

نقد و بررسی تخصصی کیسه یخ ژله ایی

یخ خشک شکل جامد کربن دی‌اکسید است و علتی که آن را به این نام می‌خوانند این است که همچون یخ سرد است اما از خود هیچ رطوبتی بر جای نمی‌گذارد. این ماده ذوب نمی‌شود بلکه تصعید شده یعنی با افزایش دما از فاز جامد مستقیما به فاز بخار میرود. این ماده معمولاً به عنوان عامل سردکننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. یخ خشک عالی با فشردن مستقیم گاز اتمسفر در دمای ثابت ۷۸٫۵ درجه سانتیگراد زیر صفر از حالت جامد به گاز تبدیل می‌شود. آنتالپی چگالش در ۷۸٫۵ درجه سانتیگراد زیر صفر ۱۹۹ کیلوژول بر کیلوگرم استمواد تشکیل دهنده کیسه یخ  ژله ای ترکیبی ساده از پودر مخصوص ژله، مواد نگه دارنده، مواد ضد کف، رنگ و آب هستند. توصیه می شود برای یخ زدن کامل این نوع کیسه های یخ آنها در فریزر به مدت ۵ تا ۱۰ ساعت نگه داری کرده و سعی کنید تا در حد امکان اطراف آن خالی باشد تا به صورت کامل یخ بزندبرای افزایش زمان میزان سرمادهی بهتر است از کیف های حمل مخصوص دارو و یا غذا استفاده نمایید و با چند یخ ژله ای کاملا اطراف بسته خود را بپوشانیدکیسه یخ  ژله ای به علت مواد تشکیل دهنده مدت زمان بسیار بیشتری را در مقایسه با یخ های معمولی امکان سرمادهی دارند. شما میتوانید به هر تعداد بار که لازم دارید آنرا در فریزر قرار داده و پس از یخ زدن استفاده نمایید.

موارد کاربرد:

کیسه یخ ژله ایی  جهت حمل دارو و مواد غذایی و خوراکی ، مواد شیمیایی، گل ، بستنی ، کیسه های خون و هر چیزی که که احتیاج به نگهداری در دمای صفر درجه و یا دمای پایین برای ماندگاری بیشتر دارند استفاده می شود.

پک یخ ژله ایی زمانی که می خواهیم در مسافت های طولانی و در محفظه های حفظ دمای پایین که برای حفظ دما استفاده می شود . از جمله این موارد جا به جایی گل ، اعضای پیوندی ، خون و. را نام برد.

زمانی که با قطع برق مواجه هستیم می تونیم با استفاده از این محصول دمای یخچال رو برای مدت طولانی تری پایین نگه داریم .

از یخ ژله ای می‌توان در امور پزشکی نیز استفاده کرد، در بعضی از موارد پزشکی که نیاز به استفاده از کمپرس سرد بر روی پوست بوده که می‌توان از یخ های ژله ای به صورت مستطیلی و یا یخ های ژله ای به شکل عینک استفاده کرد.

 ویژگی‌ها:

شکل ظاهری: مستطیل شکل

- مناسب برای رفع خستگی

- مناسب برای تمامی نقاط بدن

- وزن: 170 گرم

- جنس: پلاستیک

- کاربرد: حمل مواد غذایی، دارو، گل، خون

نمایش بیشتر بستن